Shadow

Marriott se pregătește pentru era post coronavirus

Marriott International va lansa o platformă multidimensională pentru a-și ridica standardele de curățenie și ospitalitate pentru a face față noilor provocări de sănătate și siguranță ale actualului mediu pandemic. Președintele și directorul executiv, Arne Sorenson, a explicat că, prin aceasta planificare „pentru viitorul apropiat în zonele de curățenie, igienă și distanță socială„, se dorește ca atunci când clienții „intră pe uță unuia dintre hotelurile noastre, să știe că angajamentul nostru cu sănătatea și siguranța lor este prioritatea noastră cea mai mare. Este la fel de important pentru noi ca angajații noștri să fie conștienți de schimbările pe care le suferim pentru a contribui la protejarea sănătății lor în timp ce ne servesc oaspeții„. 

 

Marriott, care oricum are standarde ridicate de curățenie în hotelurile sale, cu procese consolidate de curățare și instruire, a creat Consiliul de Curățenie Globală pentru a aborda realitățile impuse de coronavirus în unități și pentru a consolida eforturile companiei din acest domeniu. Consiliul se concentrează astfel pe dezvoltarea unui nivel mai ridicat de standarde de curățenie, comportamente și standarde în industria ospitalități la nivel global, special concepute pentru a minimiza rsicurile și a îmbunătăți siguranța atât pentru consumatori cât și pentru angajați. 

 

Consiliul este prezidat de directorul său global de operațiuni, Ray Bennett, și va beneficia de informațiile și contribuțiile experților interni și externi, inclusiv lideri din toate disciplinele Marriott, precum curățenie, inginerie, siguranță alimentară, sănătatea muncii și bunăstarea angajatului. Consiliul include, de asemenea, consilieri științifici, experți în siguranța alimentelor și sănătatea publică, igienă și prevenirea infecțiilor, boli infecțioase și microbiologie alimentară, printre alte discipline. 

Marriott va aplica aceste măsuri în cele 7.200 de hotelurile ale celor 30 de branduri ale sale distribuite în 134 de țări și teritorii.

 

Mulțumită sfaturilor sale științifice, după cum a subliniat Bennett, „adoptăm o abordare foarte cuprinzătoare pentru a stabili standarde de curățenie și mai ridicate și mai exigente și a dezvolta protocoale noi de interacțiune cu oaspeții. Consiliul este astfel concentrat pe mai mult decât doar dezinfectarea hotelului, având o abordare holistică destinată îngrijirii și protejării oaspeților și angajaților noștri. 

 

Tehnologia pentru combaterea răspândirii virusului

O nouă abordare în care tehnologia este în centrul atenției, prezența în spray-urile electrostatice cu dezinfectanți pentru spitale pentru suprafețe mari pe care le va implementa în următoarele luni pentru a dezinfecta întregul hotel cu cele mai mari garanții. De asemenea, lanțul testează tehnologia luminii ultraviolete pentru a dezinfecta cheile oaspeților și dispozitivele partajate de angajați. 

 

Modificări ale protocoalelor de curățenie 

În lunile următoare, când oaspeții vor vizita orice hotel Marriott, vor vedea un impuls suplimentar la protocolul lor de curățenie, special conceput pentru a stabili standarde și mai ridicate în toate unitățile lor. 

 

Domeniile specifice pe care se va concentra acest impuls includ:

– Suprafețe: extinderea coronavirusului a conștientizat importanța curățării suprafețelor cu contact ridicat, motiv pentru care în spațiile și încăperile publice lanțul și-a consolidat protocoalele deja riguroase, cu o curățare mai minuțioasă cu dezinfectanți pentru spitale și cu o frecvență mai mare. Marriott va pune, de asemenea, șervețele de igienizare în fiecare cameră pentru uzul personal al oaspeților. 

 

– Contact cu oaspeții: pentru a contribui la reducerea riscului de transmitere prin contact direct între oameni, compania va folosi semnalizare specifică în hotelurile sale pentru a le reaminti oaspeților să mențină protocoale de distanță socială. De asemenea, va elimina și reorganiza mobilierul din zonele comune pentru a avea mai mult spațiu și, astfel, va promova menținerea distanței sociale. Marriott evaluează, de asemenea, instalarea de pereți despărțitori la recepții și lucrează în prezent cu furnizorii săi pentru a pune la dispoziția angajaților măști și mănuși. Lanțul instalează mai multe stații de igienizare a mâinilor la intrarea hotelurilor sale, în apropriere de recepție, în zona liftului, în sălile de ședințe și în sălile de sport. În plus, la mai mult de 3.200 de hoteluri Marriott, oaspeții pot alege să folosească telefoanele mobile pentru a se înregistra la hotel, să acceseze camerele, să facă solicitări speciale și să solicite room service, care vor fi ambalate special și livrate direct la ușa camerei fără contact fizic. 

 

– Siguranța alimentelor: programul de siguranță alimentară al Marriott include standarde îmbunătățite de igienizare și videoclipuri de instruire pentru toți angajații cu standarde practice de igienă și dezinfectare. Departamentul de produse alimentare și băutări este obligat să efectueze auto-inspecții folosind standardele companiei ca orientări, iar conformitatea acestora este validată periodic prin audituri independente. În plus, compania își modifică practicile de operare pentru room service și concepe noi abordari pentru buffet-uri

 

Siguranța oaspeților și asociațiilor noștri a fost întotdeauna o prioritate maximă pentru Marriott, iar în acest moment, dezbaterea despre această siguranță este în contextul COVID-19″, a spus Bennett. „Vrem ca oaspeții noștri să știe că facem tot ce putem pentru a-i întâmpina într-un mediu sigur și curat atunci când vor începe să călătorească din nou”. 

 

Sursă: hosteltur.com

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.