Shadow

Investițiile în turism, mai bine poziționate în fața incertitudinii

Strălucită redresare turistică nu ascunde norii întunecați pe care investitorii îi văd la orizont, conform celor recunoscute membrii mesei de dezbatere „Viziunea investitorului” susținută de Phocuswright Europe, la Amsterdam. Cu toate acestea, sectorul se află într-un punct de plecare mai bun, cu niveluri de profitabilitate mai bune decât alte industrii care și-au întreprins transformarea în timpul pandemiei, așa cum a făcut-o turismul. 

Cristoph Schuh, partener la Lakestar LP, a recunoscut în acest sens că „sunt vremuri grele pentru investitori, care simt această presiune asupra profiturilor. Dar bineînțeles că nu este sfârșitul poveștii, mereu au fost momente grele cu care am fost nevoiți să ne confruntăm, iar noi provocări se prezintă„.

De la stânga la dreapta, moderatorul, Charuta Fadnis, de la Phocuswrigt, Suzanna Chiu, responsable de Amadeus Ventures; Christian Saller, partener general al HV Capital; și Cristoph Schuh, partener Lakestar LP.

Noi provocări în care unii actori le va fi mai greu, cum ar fi nevoile branduri care vor să intre în ecosistemul turistic și să atragă investitori, potrivit Schuh.

De asemenea, vor avea mai multe probleme, după cum a subliniat Christian Saller, partener general al HV Capital, „companiile mici care tind să fie mai conservatoare în strategiile lor de digitalizare și modernizare, deși există și furnizori pentru ele”.

Destinația investițiilor

Investițiile în tehnologie, după cum a explicat Suzanna Chiu, șeful Amadeus Ventures, „se concentrează pe reducerea fricțiunilor existente în diferite faze ale experienției clienților, cum ar fi recuperarea TVA-ului pentru turiștii din afara UE, unde mai sunt multe de făcut”.

Alte știri generate la cea mai recentă ediție a Phocuwright Europa organizată la Amsterdam:

Expedia dezvăluie cum se confruntă cu provocările turismului post-pandemic

Scopul Trip.com: să devină OTA numărul 1 în Europa

Schuh vede potențial de dezvoltare în variantele de mijloace de plată aplicate sectorului turistic, precum și serviciile legate nu doar de B2B, ci și de B2B2C. „Mai este un drum lung de parcurs”, a concluzionat moderatorul panelului. „Mai este un drum lung de parcurs”, a concluzionat moderatorul panelului, Charuta Fadnis, vicepreședinte senior pentru cercetare și strategie de produs la Phocuswright.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.