Shadow

Google premiază Riu pentru utilizarea inteligenței artificiale în marketing

Riu Hotels & Resorts, împreună cu partenerul său Making Science, a primut premiul Gold Award în cadrul Google Marketing Partners Awards (GMPA) cu un proiect din categoria Digital Transformation întitulat „A ajunge la utilizatorul potrivit; strategia Riu pentru a atrage clienți de valoare prin activarea propriilor date prin (AI) (inteligența artificială)”. 

Riu dorea să-și îmbunătățească companiile de achiziție de clienți, vizând utilizatori cu valoare mai mare și profitabili, fără a pierde conversii la rezervări și îmbunătățind experiența utilizatorului.

Google premiază Riu pentru utilizarea inteligenței artificiale în marketing
De la dreapta la stânga, RoEnLaRed, prezentatoarea evenimentului; Eugenio Pino, directorul de Marketing și Vânzări B2C al Riu; Paula Gómez și Álvaro Verdeja, directorul de Data și AdTech și directorul global de Data si Cloud Making Science; și Celia Villalobos, directorul de Agenții și parteneri strategici ai Google. Sursă: Riu.

Împreună cu Making Science, aceștia au propus o transformare a strategiei lor digitale care să le permită să își optimizeze propriile date pentru a le transforma în date de afaceri. Lanțul a realizat această transformare a strategiei sale digitale în trei etape fundamentale:

  1. – Structurarea propriilor date: primul pas a fost structurarea propriilor date în cadrul Google Cloud, pentru a crea o arhitectură Customer Data Platform (CDP), adaptata la nevoile și structura sa.

După cum a explicat Juan Campins, vicepreședinte al canalelor digitale ale Riu, „ceea ce căutam era să compilăm întreaga experiență a clienților într-un singur mediu; un mediu sigur, scalabil și conectat care să ne permită să ne orchestrăm audiențele în timp real, atât pe canalele proprii, cât si pe cele plătite”.

  1. – Coordonarea echipelor: definirea unor obiective comune între echipele IT (tehnologia informației) și cele de canale digitale, cu exploatarea datelor proprii, first-party data, ca baza pentru transformarea strategiei lor.

În cuvintele lui Álvaro Verdeja, director global de date și cloud la Making Science, „fiecare echipă care lucra cu propriile date a contribuit cu propriile surse de date: platformele de marketing digital, platformele centrelor de contact, motorul de rezervări, etc.

Astfel, s-a stabilit o modalitate prin care toată lumea să colaboreze pentru a atinge obiectivele de afaceri, iar de aici, a spus Verdeja, „am putut analiza profilurile utilizatorilor pentru a le oferi o experiența unică, atât inainte de a ajunge pe site-ul web în sine și după aceea”.

  1. – Activarea propriilor date prin AI: împreună cu Making Science, echipele de Vânzări directe și Canale digitale au activat mai multe soluții tehnologice proprietare bazate pe modele AI, grupate sub numele Gauss.

 

Sursă: hosteltur.com

1 Comment

  • Este îmbucurător să vedem companii care adoptă tehnologii inovatoare precum inteligența artificială pentru a-și îmbunătăți experiența clienților. Premiul acordat hotelurilor Riu pentru utilizarea AI în marketing arată că investițiile în transformarea digitală aduc beneficii reale. Personalizarea ofertelor și optimizarea interacțiunilor cu clienții valoroși sunt cheia succesului în epoca digitală. Felicitări pentru viziune și curaj în adoptarea soluțiilor high-tech!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.