Shadow

Google premiază Riu pentru utilizarea inteligenței artificiale în marketing

Riu Hotels & Resorts, împreună cu partenerul său Making Science, a primut premiul Gold Award în cadrul Google Marketing Partners Awards (GMPA) cu un proiect din categoria Digital Transformation întitulat „A ajunge la utilizatorul potrivit; strategia Riu pentru a atrage clienți de valoare prin activarea propriilor date prin (AI) (inteligența artificială)”. 

Riu dorea să-și îmbunătățească companiile de achiziție de clienți, vizând utilizatori cu valoare mai mare și profitabili, fără a pierde conversii la rezervări și îmbunătățind experiența utilizatorului.

Google premiază Riu pentru utilizarea inteligenței artificiale în marketing
De la dreapta la stânga, RoEnLaRed, prezentatoarea evenimentului; Eugenio Pino, directorul de Marketing și Vânzări B2C al Riu; Paula Gómez și Álvaro Verdeja, directorul de Data și AdTech și directorul global de Data si Cloud Making Science; și Celia Villalobos, directorul de Agenții și parteneri strategici ai Google. Sursă: Riu.

Împreună cu Making Science, aceștia au propus o transformare a strategiei lor digitale care să le permită să își optimizeze propriile date pentru a le transforma în date de afaceri. Lanțul a realizat această transformare a strategiei sale digitale în trei etape fundamentale:

  1. – Structurarea propriilor date: primul pas a fost structurarea propriilor date în cadrul Google Cloud, pentru a crea o arhitectură Customer Data Platform (CDP), adaptata la nevoile și structura sa.

După cum a explicat Juan Campins, vicepreședinte al canalelor digitale ale Riu, „ceea ce căutam era să compilăm întreaga experiență a clienților într-un singur mediu; un mediu sigur, scalabil și conectat care să ne permită să ne orchestrăm audiențele în timp real, atât pe canalele proprii, cât si pe cele plătite”.

  1. – Coordonarea echipelor: definirea unor obiective comune între echipele IT (tehnologia informației) și cele de canale digitale, cu exploatarea datelor proprii, first-party data, ca baza pentru transformarea strategiei lor.

În cuvintele lui Álvaro Verdeja, director global de date și cloud la Making Science, „fiecare echipă care lucra cu propriile date a contribuit cu propriile surse de date: platformele de marketing digital, platformele centrelor de contact, motorul de rezervări, etc.

Astfel, s-a stabilit o modalitate prin care toată lumea să colaboreze pentru a atinge obiectivele de afaceri, iar de aici, a spus Verdeja, „am putut analiza profilurile utilizatorilor pentru a le oferi o experiența unică, atât inainte de a ajunge pe site-ul web în sine și după aceea”.

  1. – Activarea propriilor date prin AI: împreună cu Making Science, echipele de Vânzări directe și Canale digitale au activat mai multe soluții tehnologice proprietare bazate pe modele AI, grupate sub numele Gauss.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.