Shadow

Expedia dezvăluie cum se confruntă cu provocările turismului post-pandemic

Ariane Gorin, președintele Expedia for Business, a expus în ediția Phocuwright Europe care se desfășoară zilele acestea la Amsterdam, modul în care Grupul se confruntă cu provocările care sunt prezentate sectorului după pandemie și soluțiile pe care acestea le oferă pentru a-i atenua efectele

 

Incertitudinea generată de situația economică odată cu sfârșitul verii nu pare să o îngrijoreze prea tare pe Ariane Gorin pentru că, „deși încă nu știm cum vor afecta cheltuielile consumatorilor, oamenii vor avea totuși nevoie să călătorească după mai bine de doi ani de pandemie„. 

De la stânga la dreapta, intervievatorul Lorraine Sileo, analist și fondator al Phocuswright Research; și Ariane Gorin, președinta Expedia for Business.

 

„Aeroporturile și companiile aeriene vor trebuie să muncească mai mult pentru a îmbunătăți experiența clienților care prezintă acum multe fricțiuni, cauzate în mare parte de lipsa de personal din cauza multiplilor factori precum COVID sau imigrația”, potrivit Ariane Gorin.

Și este că fuga talentelor din sector creează probleme serioase, așa că, în timp ce „unele țări caută soluții precum semnarea de acorduri pentru formarea lucrătorilor în Turcia„, la Expedia se folosesc tehnologia pentru „reducerea sarcinilor pe care până acum oamenii le făceau, așa cum atâta timp cât nu afectează experiența clientului

 

„La Expedia am investit enorm în aplicarea tehnologiei pentru a putea rezolva până la 40% din solicitările consumatorilor chiar acum fără intervenția umană”, după cum a subliniat președintele Expedia for Business.

 

Strategie pe termen lung

În ceea ce privește strategia pe termen lung de a dezvolta întregul potențial al clientului și de a ajuta la reținerea acestuia, Gorin a dezvăluit că „muncim pentru a consolida încrederea clienților, atât în procesul de cumpărare, cât și în călătorie; pe lângă crearea de valoare în întregul lanț cu noul nostru program de loialitate One Key pentru toate companiile din Grup, oferindu-va cea mai bună experiență pentru a va face să reveniți”. 

 

A se citi și artiolul: Inteligența artificială: 7 diferențe între ceea ce a promis și ceea ce oferă

 

Sursă: hosteltur.com

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.