Shadow

DER Touristik a încheiat un parteneriat cu DSR Hotel pentru a deveni lider în ecoturism

Operatorul turistic german DER Touristik s-a unit cu DSR Hotel Holding (filială a Deutsche Seereederei), pentru a crea compania DR Hospitality GmbH & Co KG, care va comercializa 16 hoteluri și stațiuni distribuite între Germania, Austria și Elveția prin intermediul brandurilor A-ROSA Resorts & Hideaways, Aja, Henri Hotels și Hotel Neptun cu un obiectiv clar: să conducă piața turismului ecologic și durabil din Europa

Noua companie, cu sediul la Hamburg și Rostock, va fi reprezentată de Sören Hartmann, CEO al DER Touristik Group și membru al consiliului de administrație al Rewe Group și Horst Rahe, partener administrativ al Deutsche Seeredeerei. Ambele companii au o participație de 50%, potrivit tour-operatorului german.

La rândul lor, foștii CEO ai DSR Hotel Holding, Daniel Bär și Björn Franz, vor prelua conducerea. Cu toate acestea, tranzacția face obiectul unui semnal verde de la autoritățile antitrust relevante.

Unul dintre hotelurile brandului Aja.

Astfel, DR Hospitality va opera și comercializa inițial 16 hoteluri și stațiuni sub brandurile A-ROSA Resorts & Hideaways, Aja, Henri Hotels, Louis C. Jacob și Hotel Neptun, răspândite în Germania, Austria și Elveția. 

Ambele companii prevăd că una dintre zonele în care turismul va crește cel mai mult în viitor va fi destinațiile de vacanță care pot fi accesate cu usurință cu trenul, autobuzul și mașina. Prin urmare, ca prim pas, noua companie se concentrează pe piețele din Marea Baltică și Marea Nordului, precum și regiunea alpină și Italia.

„Suntem încrezători că dorința de siguranță și sănătate și călătoriile durabile vor fi principalele noi tendințe pentru vacanțe, chiar și dincolo de pandemie”, își amintește Sören Hartmann, CEO al DER Touristik Group și membru al consiliului de administrație al grupului REWE, sărbătorind această colaborare comună aventurați-vă cu Deutsche Seereederei.

În acest sens, evidențiază experiența în sectorul hotelier, concurența brandurilor sale și cunoștințele despre sector ale partenerului său. „Obiectivele noastre sunt creșterea și dezvoltarea conceptelor de turism durabil. Acesta este cheia partneriatului nostru”, subliniază el. 

„Cu un partener experimentat și puternic din punct de vedere financiar, ne putem atinge obiectivul de a deveni o companie lider în industria europeană a ospitalității și petrecerii timpului liber care respectă mediul, într-un mod mai rapid și mai sigur. Suntem convinși că am găsit un partener ideal în grupul DER Touristik”, spune Horst Rahe, Managing Partner al Deutsche Seereederei.

Cu acest joint venture, hotelurile sunt incorporate în destinații germane, cum ar fi Travemünde, Warnemünde, Grömitz, Sylt, Bad Saarow, Ruhpolding, Garmisch-Partenkirchen, Berlin, Hamburg și Düsseldorf; Kitzbühel și Viena (Austria) și Zurich (Elveția).

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.