Shadow

Criza, un aliat al accelerării tehnologice și al marketingului experimental

La masa de dezbatere privind piața asiatică organizată de Web in Travel în cadrul PhoCuswright Europe, s-a confirmat că această criză accelerează adoptarea tehnologiei de către utilizator în viața de zi cu zi. De asemenea, poate fi cel mai bun moment pentru companiile de turism, pentru a experimenta în marketing, potrivit experților care au participat la dezbatere.

Marketingul turistic se sprijină pe tehnologie, profitând de tendința de accelerare a adoptării sale, care are loc pe toate piețele. Astfel, utilizarea în creștere a rețelelor sociale deschide, de asemenea, noi oportunități în acest domeniu, în special pe Instagram, așa cum a subliniat Siew Hoon Yeoh, moderatorul mesei și fondatorul Web in Travel. La acestea se adaugă, potrivit Guido Becher, responsabil de Turism la Rappi, „comerțul electronic în live streaming, ca și canal de vânzare la televizor, dar interactiv”.

De la stânga la dreapta, Guido Becher ,de la Rappi; Kei Shibata, de la Line Tavel jp & Trip101; Sarah Wan, de la Klook; și moderatoarea Siew Hoon Yeah, de la Web in Travel.

Aplicațiile de geolocalizare vor facilita, de asemenea, după cum explică Kei Shibata, cofondator și CEO al Line Travel jp & Trip101, „să se concentreze pe marketing într-o anumită zona, deoarece clienții vor căuta din ce în ce mai multe oferte de produse și servicii în cartierul lor pentru a un fi nevoiți să meargă foarte departe și a evita supraaglomerarea”.

Reechilibrarea forțelor cu Google?

Criza reprezintă, potrivit lui Shibata, „momentul perfect pentru a experimenta noi canale de marketing în afara Google, deoarece nici nu ai prea mult de pierdut; a reinvesti, de exemplu, în canalul tău direct sau în alte platforme pentru a vedea ce se întâmplă”.

Pe de altă parte, adaugă el, „trebuie luat în considerare faptul că unele superapps sunt deja foarte bine poziționate pentru a capta o parte din afacerea Google”. Acest lucru confirmă că criza reprezintă o oportunitate pentru canalul direct, dar necesită investiții.

„Acum este momentul să experimentăm creativitatea pentru a atrage noi clienți”, în cuvintele lui Siew Hoon Yeoh, fondatorul Web in Travel. 

Cheia este, așa cum a dezvăluit Sarah Wan, directorul de marketing al motorului de căutare Klook pentru Indonezia, Malaezia și Singapore, în „a rămâne cu clientul pe tot parcursul itinerariului, deoarece preferă să se simtă supra-informat și să se simtă însoțit„.

Pentru Guido Becher, „nu este vorba atât de tehnologie, cât de a atrage atenția utilizatorului și de a-l obișnui să o folosească. De asemenea, reprezintă o oportunitate pentru canalul direct, precum și timpul în creștere pe care îl dedicăm cu toții rețelelor noastre sociale”.

La rândul său, Shibata, crede că „este cel mai bun moment pentru a îmbunătăți contactul cu furnizorii noștri, astfel încât să putem contacta clientul la momentul potrivit, cu conținutul potrivit și prin canalul potrivit”.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.