Shadow

CEO-ul Expedia nu este îngrijorat cu privire la Google: „nu este un concurent”

Peter Kern a preluat funcția de CEO al Expedia Group în aprilie și care a condus Explore’ 20, conferința anuală în care compania își prezintă noutățile. În acest context, într-un interviu colectiv la care a participat HOSTELTUR, el a declarat că nu consideră Google „un concurent” în ceea ce privește marketingul turistic, întrucât „nu are același nivel de date pe care îl gestionăm noi”. 

CEO-ul Expedia Group, una dintre cele mai mari companii de turism din lume, este „absolut optimism că oamenii vor călători din nou”. Chiar și sectorul corporativ și de evenimente se va recupera în curând, a afirmat Peter Kern într-un interviu la care a participat HOSTELTUR.

Deși este dificil să se facă „previziuni fiabile” despre momentul în care se va materializa recuperarea, CEO-ul și vicepreședintele Expedia Group au fost optimiști.

Peter Kern într-un interviu colectiv cu mai multe medii din întreaga lume.
Peter Kern într-un interviu colectiv cu mai multe medii din întreaga lume.

În același timp, și având în vedere recentul anunț de către Google cu privire la noile sale opțiuni pentru căutarea călătoriilor, Kern a subliniat că gigantul căutării online oferă „instrumente”, dar „nu are aceleași nivel de date ca noi; acesta este punctul nostru forte”.

„Nu cred că Google vrea să intre într-un model tranzacțional. De aceea nu îl consider un competitor”, a spus CEO-ul Expedia Group. 

Pentru Expedia, deviza este acum simplificarea pentru a crea cea mai bună experiență pentru clienți. „Avem o abordare de la A la Z. Lucrăm cu datele noastre, cu tehnologia noastră și cu procesele noastre într-un mod mai general. Obiectivul este că clienții să se întoarcă”, a explicat el.

Și chiar mai mult: „Scopul nostru este să creăm cele mai bune produse, astfel încât oamenii să vină la noi fără a fi nevoie să treacă prin Google„, a spus el.

Peter Kern a spus că predarea crizei neașteptate și brutale cauzate de coronavirus „a făcut posibilă concentrarea asupra societății, apăsarea pauzei și întrebarea despre ceea ce contează cu adevărat”.

„Vreau să înțeleg cu adevărat puterea clientului, vreau să stimulez succes furnizărilor noștri cu tot ce avem de oferit și vreau cea mai bună plataformă tehnologică de călătorie din lume, punct”.

Reactivare

„Când primii profesioniști călătoresc din nou – a argumentat Kern – sunt convins că un fel de efect domino va fi activat, astfel încât toata cererea corporativă să se reactiveze treptat până la atingerea unor volume comparabile cu cele din epoca pre-Covid”.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.