Shadow

Agențiile germane, obligate să plătească majorarea taxelor aeriene

„Creșterea taxei pe bilete care a fost aprobată în cele din urmă astăzi este greșită”, a declarat Norbert Fiebig, președintele asociației patronale a agențiilor de turism germane DRVla aflarea deciziei guvernului federal, care va intra în vigoare la 1 mai în cadrul bugetului public german pentru 2024 și care va obliga industria să scoată bani din propriul buzunar. 

Pentru purtătorul de cuvânt al sectorului distribuției de turism, „o introducere mai târzie ar fi fost o ușurare pentru cei care depind de perioada vacanței de vară”, astfel că a amintit că entitatea pe care o reprezintă a fost înclinată că majorarea taxei de transport aerian să aibă loc din septembrie. Adică imediat după încheierea sezonului turistic de vârf.

Agențiile germane, obligate să plătească majorarea taxelor aeriene

În acest sens, Fiebig a amintit că „multe excursii au fost deja rezervate pentru vară. Dacă ulterior li se va impune o creștere a taxelor pe bilete, acest lucru nu va fi doar în detrimentul turiștilor, ci și al organizatorilor. Deoarece costurile nu mai pot fi transferate călătorilor. Acesta este unul dintre motivele pentru care ar fi fost necesară o reglementare tranzitorie mai generoasă”, a spus el.

Norbert Fiebig: „Introducerea pe termen scurt este în detrimentul turiștilor și, prin urmare, în special al familiilor cu copii. Acest lucru este inacceptabil.

Trebuie amintit faptul că DRV s-a pronunțat deja în mod clar împotriva unei creșteri a taxei de trafic aerian pe piața germană de outbound în decembrie anul trecut și a cerut o amânare până după sezonul de vară. De aici și criticile dure exprimate de asociație în comunicatul său în urma aprobării finale a creșterii taxei de către guvernul federal.

Pericol pentru libertatea de călătorie

În plus, nemulțumirea agențiilor de turism germane față de autoritățile statului se extinde și la alte aspecte, cum ar fi reducerile de fonduri pentru dezvoltarea combustibililor de aviație sustenabili (SAF), pe care le consideră „drastice” și, în același timp, constată că acestea „pun în pericol libertatea de călătorie” a clientului final care dorește un transport mai ecologic.

Suma alocată de autorități pentru dezvoltarea SAF va fi redusă de la 2 miliarde de la euro la 17 milioane de euro până în 2028.

În protestul său împotriva măsurii de reducere a bugetului public, Fiebig a reamintit că „fără o reducere treptată a utilizării combustibililor fosili nu este posibil să se atingă obiectivul unei mobilități neutre din punct de vedere al emisiilor de CO2„, prevăzut pentru 2040 în Europa și 2050 la nivel mondial. De asemenea, el a subliniat că „aceasta este singura modalitate de a garanta libertatea de a călători, care este extrem de importantă” pentru cetățeni.

Mai multe informații despre piața germană în:

Piața de outbound germană va crește în 2024, în special pe distanțe lungi

Familiile germane rezervă sejururi all-inclusive și sejururi scurte pentru 2024

„Dacă vreți să protejați clima trebuie să oferiți mijloace pentru a face acest lucru”, a reproșat Fiebig. La care a adăugat că „chiar dacă sistemul bugetar nu prevede alocarea veniturilor fiscale, cel puțin veniturile provenite din taxa de aviație ar trebui să fie folosite pentru a se asigură că obiectivele de protecție a climei pot fi îndeplinite atunci când se călătorește”, a conchis purtătorul de cuvânt al DRV.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.