Shadow

Cel mai valoros brand internațional de hoteluri din lume nu este cel mai puternic

Cel mai recent clasament Brand Finance dezvăluie ca Hilton rămâne de departe cel mai valoros brand hotelier, dar al treilea cel mai puternic, după Taj din India și Premier Inn din Regatul Unit. Niciunul dintre aceste branduri nu este cel care a crescut cel mai mult în acest an, distincție deținută de Ritz-Carlton.

Hilton continuă să fie drept cel mai valoros brand hotelier din lume, a cărui valoare a crescut cu 60%, până la 10,382 de miliarde de euro, depășind astfel pe al doilea și pe al treilea în clasament împreună: Hyatt (5,092 de miliarde, cu o creștere de 27%) și Holiday Inn (+11% la 3,583 miliarde).

Creșterea valorii brandului Hilton este determinată atât de creșterea veniturilor estimate, cât și de creșterea așteptărilor de profitabilitate. În același timp, conform cercetării de piață Brand Finance, clienții și-au îmbunătățit percepția despre Hilton, fiabilitatea percepută și credibilitatea în securitate fiind factori cheie. Din acest motiv, Indicele de Putere a Brandului al acestui brand a crescut cu 7,2 puncte, trecând de la 80,8 la 88 din 100.

După cum a subliniat Pilar Alonso Ulloa, Director de Evaluare al Brand Finance pentru Spania și America Latină, „consumatorii știu că hotelierii nu au fost de vină pentru restricțiile de mobilitate cauzate de pandemie, motiv pentru care brandurile de succes au reușit să-și revină rapid și își recâștigă încrederea în lumea post-pandemică.

Cel mai puternic brand din lume

Pe lângă echitatea brandului, Brand Finance determină puterea lui relativă printr-un tablou de punctaj echilibrat de valori care evaluează investițiile în marketing, capitalul brandului și performanța afacerii (rezultatele afacerii), pe baza datelor de cercetare de piață a peste 100.000 de respondenți din peste 35 de țări și în aproape 30 de sectoare.

Hilton brand value leaps ahead to retain top position, while most hotel brands remain below pre-pandemic values | Press Release | Brand Finance

Taj Hotels este cel mai puternic brand din clasament: valoarea sa a crescut cu 7,6% la 271 milioane EUR, cu un scor Brand Strength Index (BSI) de 88,9% din 100. Lanțul a reușit să își ajusteze cu succes și rapid strategiile continuă să răspundă nevoilor turiștilor, rămânând în frunte cu agilitate și inițiative strategice, cum ar fi oferirea de sprijin sectorului sănătății.

Mai multe informații în articolele:

Brandul hotelier care a crescut cel mai mult

The Ritz-Carlton, a cărui valoare a brandului a crescut cu 115% până la 912 milioane de euro, este compania hotelieră care a crescut cel mai mult în acest an în lume, cu o valoare de 60% mai mare decât înainte de pandemie: 424 de milioane. Această valoare a crescut datorită veniturilor sale impresionante pe cameră disponibilă (RevPar) și a numărului mare de camere.

Ritz-Carlton, care face parte din grupul Marriott, a construit un brand extrem de puternic, cu un indice de putere a brandului care a crescut de la 79,6 la 83,2 din 100. 

Alte branduri care au crescut foarte mult sunt Baymont, a cărui valoare a crescut cu 99%, până la 329 de milioane de euro, datorită condițiilor comerciale bune așteptate pentru piețele sale cheie și îmbunătățirii percepției clienților. Pe poziția a treia se află Residence Inn, cu o creștere de 94% la 655 milioane, prin realizarea unei îmbunătățiri semnificative a percepției clienților, ceea ce duce la o ocupare și profitabilitate mai mare decât alte branduri.

 

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.