Shadow

TUIfly va intra pe piață de lung curier, acum fără Thomas Cook

Consiliul de supraveghere al grupului TUI Group a aprobat un nou plan de afaceri pentru TUIfly, care intenționează să opereze zboruri de lung curier începând din ultimul trimestru al anului 2020. Compania aeriană germană a grupului dorește să intre pe piață pe distanțe lungi după dispariția lui Thomas Cook

 

Potrivit informațiilor de pe portalul german touristik-actuell.de, filiala germană a grupului va opera zboruri cu aeronave Boeing 787În prezent, TUIfly Deutschland zboară exclusiv cu aeronavele Boeing 737-800, flota sa este alcătuita din 34 de dispozitive, conform bazei de date a flotei CAPA. 

 

Intrarea pe piață respectivă este direct legată de falimentul lui Thomas Cook, în pofida faptului că compania aeriană germană, Condor, continuă să zboare. 

 

Portalul evidențiază faptul că TUI Fly răspunde cu această extindere la falimentul lui Thomas Cook. „În urma insolvenței lui Thomas Cook, Consiliul de Supraveghere a discutat detaliat situația pieței și opțiunile TUI Fly„, se arată într-un comunicat al companiei. „Ajungem la convingerea comună că acum este momentul să evaluăm din punct de vedere economic si strategic toate scenariile de creștere de pe piața zborurilor de vacanță și în TUIFly. Aceasta include posibilitatea unei raze lungi pentru TUI Fly din Germania”. 

 

Companiile aeriene britanice, scandinave, olandeze și belgiene ale grupului TUI au operat deja zboruri pe distanțe lungi de ani de zile. 

 

Cu această nouă strategie, compania aeriană a zborurilor de vacanță se așteaptă la avantaje în finanțarea aeronavelor și la reducerea costurilor, pentru a aduce compania aeriană TUI în permanentă la rentabilitate, spune o sursă a companiei. În același timp, noul impuls poate fi privit ca o respingere defintivă a evantualei fuziuni cu filiala lui Cook, Condor. 

 

Rutele care trebuie să participe compania aeriană germană, deși una dintre abordări va fi probabil în destinațiile în care TUI are hoteluri proprii și unde există porturi importante pentru schimbul de pasageri de croazieră. Aceștia afirmă explicit în declarația lor „evitând achiziționarea și consolidarea operatorilor terți„. 

 

O problemă cu care TUI Fly încă se confruntă este retragerea Boeing B737 MAXcare mai are încă multe unități de primit de la producătorul american. Paralizarea flotei aeriene Boeing 737 MAX 8 a companiei aeriene, conform calculelor făcute la acea vreme, a costat compania 3 milioane de euro pe săptămâna, în timp ce caută să închirieze capacitatea pe termen scurt pentru a înlocui cele 15 dispozitive care rămână la sol. 

 

Pe de altă parte, compania aeriană trebuie să primească aprobarea personalului pentru acest proiect de lung curier, de care Consiliul de Supraveghere. Sindicatele de negocieri colective, în special Vereinigung Cockpit, Verdi, reprezentanții personalului și consiliului companiei, sunt mai mulți cei pe care încă trebuie să îi convingă. 

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.