Thomas Cook a revenit ieri 16 septembrie ca noua OTA a Fosun în Europa

Thomas Cook a renăscut din 16 septembrie 2020 doar ca o companie online și așa cum anunțase deja grupul chinez Fosun, care era principalul acționar al companiei britanice și care a dobândit numele brandului cunoscut la nivel internațional pentru a valorifica această popularitate printre consumatorii europeni. OTA este prezentată ca „o nouă companie de turism pregătită pentru COVID” care va vinde vacanțe către destinații din „lista coridoarelor de călătorii sigure” stabilită de Guvernul britanic. Anunțul vine cu o săptămână înainte de a se împlini un an de la falimentul celui mai vechi operator de turism din Europa, care a avut loc pe 23 septembrie 2019.

După cum a avansat evisionturism în știrea Fosun va relansa „iminent” brandul Thomas Cook, anunțul era așteptat în următoarele zile, după ce a fost întârziat, deoarece, inițial, înainte de apariția COVID-19, era programată pentru iunie (a se citi: Fosun stabilește data relansării brandului Thomas Cook: va fi în iunie).

Noua OTA este prezentată în societate în Regatul Unit de unde va comercializa pachete turistice, cazare și zboruri, pentru moment, către destinațiile permise de Foreign Office. Are o licență de protecție financiară ATOL de la CAA British Civil Aviation Authority și vinde numai prin intermediul site-ului www.thomascook.com.

Una dintre primele imagini promționale partajată ieri de companie.

Cu limitările care sunt stabilite în prezent pe piața britanică, va începe să opereze destinații de plajă și city break-uri în Italia, Grecia si Turcia, în conformitate cu coridoarele sigure stabilite, indică noua OTA. 

Site-ul va oferi, de asemenea, transferuri, închiriere de vehicule și alte servicii. De asemenea, speră să includă produse noi de la companiile aeriene, hoteluri și alte tipuri de cazare în lunile următoare, precum și să incorporeze alte destinații de îndată ce restricțiile vor fi eliminate.

Recuperarea încrederii

Fosun Tourism Group, de asemenea, proprietar al Club Med, a decis să pastreze logo-ul recunoscut al inimii însorite („Sunny Heart”).

CEO-ul Thomas Cook din Regatul Unit, Alan French, a comentat că „Am reinventat unul dintre cele mai mari nume din industria turistică din Regatul Unit. Noua noastră companie combină un serviciu fantastic pentru clienții din Regatul Unit cu un model de operare actualizat protejat de ATOL și cu sprijinul unei organizații multimilionare”. 

Și adaugă că „ne lansăm acum fiind conștienți de provocările pandemiei pe termen scurt. Noi și compania-mamă Fosun avem o viziune pe termen lung și dorim să oferim opțiuni, personalizare, asistență pentru clienți în timpul călătoriei 24/7 la familiile care vor să călătorească acum și în viitor”.

„Știm că britanicii adoră să călătorească, dar sunt nervoși în ceea ce privește siguranța și orice modificare a regulilor guvernamentale de carantină. Vindem doar destințtii din lista coridoarelor de călătorie sigure, iar toate hotelurile sunt flexibile. De asemenea, nu taxăm clienților comisionul pentru modificarea vacanței în cazul în care reglementările guvernamentale se modifică. French subliniază, de asemenea, printre alte aspecte, că turiștii pot avea încredere deplină, deoarece „datorită noii proprietăți și noii și robustei structuri financiare, clienții pot fi siguri că banii lor sunt protejați”.

„Vom folosi un model de încredere pentru a proteja plățile clienților, ceea ce înseamnă că Thomas Cook va primi banii numai după ce s-au întors din vacanță, spune French. 

La rândul său, președintele și CEO-ul Fosun Tourism Group, Jim Quian, a comentat că „Thomas Cook are o moștenire demnă de mândrie și, după achiziționarea brandului anul trecut, am vrut să-l returnăm rapid acasă la Regatul Unit”.

„Susținerea creșterii brandului în China și relansarea acesteia în Regatul Unit este un pas major în planul nostru de repoziționare a lui Thomas Cook într-o poveste de succes globală și o etapă cheie în dezvoltarea strategiei Fosun Tourism Group”, a declarat CEO-ul grupului asiatic. 

French a remarcat că „relansarea lui Thomas Cook ca o companie concepută pentru călătorii de astăzi este o onoare. Ceea ce s-a întamplat anul trecut a fost o tragedie la nivel personal și pentru multe mii de foști colegi, parteneri de afaceri și, desigur, clienșii noștri fideli„.

„Reziliența și afecțiunea care se simt în continuare pentru brandul Thomas Cook reflectă angajamentul profund și profesionalismul acelor foști colegi. Suntem datori față de aceștia și așteptăm cu nerăbdare sprijinul lor în timp ce încercăm să aducem brandul într-o nouă eră”, concluzionează CEO-ul Thomas Cook din Regatul Unit.

A scoate profit din brandurile și sub-brandurile mai noi

Potrivit știrii Fosun cumpără brandul Thomas Cook pentru 13 mil. € după ce TUI a fost respins, grupul a anunțat cumpărarea brandului falimentatului operator de turism britanic Thomas Cook pentru 11 milioane de lire sterline (12,75 milioane de euro) la începutul lunii noiembrie 2019.

Fosun era principalul acționar al grupului britanic încă din primăvara anului 2019, iar după faliment a achiziționat și cele mai noi branduri ale grupului Casa Cook și Cook’s Club, cele mai noi logo-uri create de operatorul de turism care în ultimul an de activitate s-a concentrat asupra lor pentru a stimula operațiunea prin atragerea unui client predominant tânăr care caută o cazare lifestyle.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.