Shadow

The Social Hub și conceptul său de cazare: partajarea pentru a câștiga toată lumea

Interviu/The Student Hotel a creat o nouă identitate The Social Hub, cu care vrea să identifice noul său model de afaceri, specializat în cazare hibridă. Acesta s-a dovedit a fi benefic „pentru cartierele în care ne aflăm și, de asemenea, pentru afacerile noastre”, potrivit fondatorului si CEO-ului său, Charlie McGregor, care în acest interviu explică cum fac acest lucru. 

¿Cum se poate răspunde diferitelor gusturi și nevoi ale diferitelor segmente care se reunesc sub modelul hibrid al TSH: studenți împreună cu oameni obișnuiți ai hotelului și sejururi lungi?

Modelul nostru original cu The Student Hotel s-a bazat pe cazarea diferitelor tipuri de hotel, oaspeți de afaceri și de agrement, precum și studenți pentru sejururi mai lungi. În ultimii 10 ani am creat un concept pe care l-am numit inițial „hibrid” și în care suntem lideri. Am reușit să demonstrăm că acest model funcționează cu adevărat și că spațiile polivalente, care găzduiesc oaspeții hotelului, oaspeții de lungă ședere, studenții și coworkers, sunt bune pentru cartierele în care ne aflăm și, de asemenea, pentru afacerile lor.

„Ne-am uitat la modul în care sunt folosite spațiile noastre, de către cine și când, iar acum nu definim clientela pe grupele de vârstă stereotipe, ci prin ceea ce le motiveză, în orice etapă a vieții și carierei lor. Lucrul bun este că toate aceste grupuri își pot oferi reciproc valoare, în timp ce împărtășesc spațiile noastre comune”, potrivit lui MacGregor.

Cum se întăresc legăturile cu comunitatea dincolo de ceea ce fac deja alții, cum ar fi organizarea de evenimente sau vizite în zonă? Este posibil să inovezi în această sferă sau totul a fost deja inventat?

Pe lângă cele 200 de evenimente lunare și tot atâția ambasadori, am lansat o inițiativă pentru organizarea de dineuri comunitare începând cu această toamnă, unde săptămânal fiecare dintre locațiile noastre va găzdui forumuri și puncte de contact regulate pentru a aduce comunitatea noastră și a avea aceste conversații importante. Pentru noi, atragerea și implicarea localnicilor este esențială pentru strategia noastră, motiv pentru care avem acești ambasadori locali și „conectori” care fac o muncă atât de importantă. De la găzduirea taberelor de programare și codificare de la Berlin anul trecut până la sprijinarea brutăriilor locale sustenabile să crească în Bologna, suntem aici pentru a sprijini talentul și a conecta oamenii care doresc să aibă un impact pozitiv.

MacGregor a subliniat că „pentru noi, a atrage și a implica localnicii este fundamental în strategia noastră” și fac totul pentru a reuși acest lucru.

Care este modelul de afaceri în ceea ce privește investițiile și dezvoltarea?

Suntem proprietari și dezvoltatori. Ne-am dezvoltat propriul portofoliu și suntem proprietarii hotelurilor. Acest lucru este unic în industria hotelieră și ne oferă un avantaj imens. Înseamnă că ne renovăm, construim și transformăm pentru a ne asigura că există spații care facilitează conversația și conexiunea. Apoi gestionăm acele „hub-uri” cu echipele noastre de back-of-house și front-of-house pentru a oferi experiențe pe termen lung și pe termen scurt pentru oaspeții noștri. Și recent avem noi investitori, APG și GIC, care ne vor ajuta să ne  extindem portofoliul, să modernizăm unele dintre clădirele noastre mai vechi și să includem mai multe spații de coworking.

Ce rol joacă sustenabilitatea în toate acestea? Ce inițiative au fost adoptate care le depășesc pe cele obișnuite?

„S” de Social în ESG (criterii de mediu, social și de guvernare) este cheia pentru noi; atât de mult încât l-am adăugat brandului nostru. În plus, grija pentru mediu în proiectarea și gestionarea clădirilor este de asemenea vitală. De fapt, vom începe călătoria noastră „B Corp” în 2023 și am aplicat deja pentru certificare. Am făcut un început bun, deoarece clădirile noastre au fost recunoscute ca fiind „foarte bune” în certificarea BREEM și, de asemenea, lucrăm cu standardele GRESB. Am redus semnificativ consumul de apă în acest an și încurajăm oaspeții să facă acest lucru și monitoarele de dus Amphiro. De asemenea, lucrăm pentru a stabili obiective bazate pe știință cu Metabolic, pentru a ne asigura că angajamentele noastre sunt măsurabile. Visul meu este, desigur, să am un impact mai mare și lucrez pentru a realiza asta pe măsură ce continuăm să creștem.

După deschiderea unităților din Madrid și Barcelona, cum rămâne cu cel din San Sebastian? Aveți mai multe proiecte de extindere?

Unitatea noastră de cazare din San Sebastian este în prezent în construcție. Am cumpărat un teren de 13.000 metri pătrați în Riberas de Loyola, unde noul nostru The Social Hub va avea 328 de camere pentru clienții noștri hibrizi. Este situat lângă Universitatea Deusto și la doar 20 de minute de mers pe jos de centru. În ceea ce privește alte proiecte de extindere, ne vom continua creștere cu planul nostru ambițios: dublarea portofoliului la peste 50 de locații. Astăzi suntem concentrați pe Europa, dar mai mulți parteneri internaționali ne cerem să deschidem în orașele lor, așa că încrucișăm degetele că se poate întâmpla.

A se citi și știrea: The Student Hotel a obținut o finanțare de 300 de milioane de euro.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.