Shadow

Reuniunile interne vor impulsiona călătoriile corporative în 2024

Călătoriile corporative vor continua să aibă performanțe bune în acest an, la fel ca în 2023, fiind de așteptat ca reuniunile interne ale companiilor să continue să stimuleze creșterea în industria de reuniuni și evenimente. Acest lucru este reflectat în cea de-a 13-a ediție a raportului anual Global Meeting & Event Forecast, realizat de American Express GBT Meetings & Events, care atribuie această creștere organizațiilor care caută să construiască relații și să conecteze echipele la distanță. Studiul subliniază, de asemenea, că cele mai populare destinații din Europa sunt Barcelona și Madrid, după Londra și înaintea Amsterdamului și Parisului. 

Profesioniștii din industrie se așteaptă ca reuniunile interne să înregistreze cea mai puternică creștere dintre toate tipurile de reuniuni, 48% dintre aceștia preconizând un număr mai mare de participanți la evenimente anul viitor, potrivit raportului Global Meetings & Events Forecast 2024. Această analiză se bazează pe sondaje realizate în rândul a peste 500 de profesioniști în domeniul reuniunilor și evenimentelor din întreaga lume și pe interviuri cu peste o duzină de lideri din industrie.

„Raportul nostru indică faptul că 2024 va fi un an dinamic: nu numai că bugetele pentru evenimente și numărul de participanți sunt în creștere, dar asistăm și la o accelerare spectaculoasă a adoptării tehnologiei”, spune Gerardo Tejado, vicepreședinte senior al serviciilor profesionale la Amex GBT.

Studiul subliniază că modelele de muncă la distanță accelerează întâlnirile interne față în față. De fapt, majoritatea respondenților consideră că, în 2024, întâlnirile și evenimentele vor fi în întregime față în față. Aceasta este opinia a 59% dintre respondenți, în timp ce 20% cred că vor fi hibride și 21% cred că vor fi virtuale.

Reuniunile interne vor impulsiona călătoriile corporative în 2024
Industria reuniunilor și evenimentelor prezintă perspective foarte favorbile pentru noul an. Sursă: Shutterstock.

Pe măsură ce multe organizații au adoptat modele de lucru hibride și la distanță, rolul reuniunilor și evenimentelor în reunirea echipelor este amplificat, iar valoarea întâlnirii în persoană continuă să crească.

Reuniunile interne și cele ale consiliilor consultative sunt așteptate să înregistreze cea mai mare creștere, potrivit a 42% dintre respondenți, urmate de călătoriile de stimulare (38%), reuniunile de mici dimensiuni, lansările de produse și reuniunile conducerii superioare (37% fiecare), conferințe cu expoziții comerciale (35%) și conferințele fără expoziții comerciale (30%).

Tehnologia va determina schimbări suplimentare 

Pe de altă parte, studiul evidențiază faptul că tehnologia va genera schimbări importante în modul de lucru al profesioniștilor din industrie, de la cercetarea destinației la comunicare evenimentului și automatizarea înregistrărilor.

Inteligența artificială (AI) este din ce în ce mai mult utilizată pentru a dezvolta comunicări personalizate cu asistenții, 42% dintre respondenții declarând că se așteaptă să o folosească până în 2024. În plus, aplicațiile mobile rămân un element de bază, cu o rată de utilizare preconizată de 60%. Experimentarea tehnologiilor de realitatea virtuală continuă, de asemenea, cu 41% dintre respondenți care se așteaptă să le utilizeze anul viitor.

În ceea ce privește sustenabilitatea, 78% spun că firmele lor ar avea ca obiectiv atingerea neutralității emisiilor de dioxid de carbon până la sfârșitul anului 2024, dar acest lucru va necesita unele provocări, cum ar fi identificarea furnizorilor certificați (39%), dispunerea unui buget adecvat (35%), măsurarea impactului și calcularea CO2 post-eveniment (32%), reducerea la minimum a călătoriilor (28%) și lipsa de competenţe, resurse și chiar formare (23%).

Perspectivele regionale

Sondajul constată diferențe regionale în ceea ce privește perspectivele industriei în 2024. În Europa, profesioniștii se așteaptă la creșteri modeste ale activității în ccomparație cu respondenții din America de Nord și America Latină.

În Vechiul Continent, reuniunile interne vor continua să joace un rol important și, potrivit respondenților, 52% dintre acestea vor avea loc într-un hotel, 48% vor necesita cazare peste noapte și 46% vor avea loc într-un alt oraș decât sediul central al companiei. Analiza subliniază faptul că această regiune are cea mai mică prognoză privind călătoriile interne cu avionul pentru participanți, de 33%.

În ceea ce privește cele mai populare destinații pentru organizarea de evenimente și reuniuni în Europa, următoarele sunt printre cele mai populare:

  1. Londra
  2. Barcelona
  3. Madrid
  4. Amsterdam
  5. Paris

Pentru profesioniștii din America de Nord, noile tehnologii vor fi în centrul atenției în 2024, menținându-i ocupați, implicați și entuziasmați. Aceștia evidențiază impulsul acestei activități: 84% dintre ei spun că ar evalua sănătatea industriei cu 8 sau mai mult pe o scară de la 1 la 10. 77% spun că numărul de participanți a revenit deja la nivelul din 2019 sau va reveni la nivelul din 2024. Factorii care vor avea cel mai probabil un impact asupra volumului de participare la evenimente vor fi costurile și aspecte precum sănătatea și siguranța publică.

Asia-Pacific este lider în ceea ce privește obiectivele de neutralitate a emisiilor de dioxid de carbon, 63% dintre organizații având deja aceste obiective pe ordinea de zi. Aproximativ 67% spun ca sustenabilitatea a fost adoptată cu fermitate în programele lor de reuniuni, iar pentru 74% este foarte importanta sau extrem de importantă pentru organizația lor.

În America Latină, profesioniștii consideră că este foarte important ca disponibilitatea camerelor de hotel să rămână neschimbată în 2024 și anticipează o creștere a disponibilității spațiilor de închiriere. Disponibilitatea locațiilor reprezintă o preocupare pentru aproape jumătate (48%) dintre respondenți.

A se citi și

Călătoriile de business au revenit cu o relevanță tot mai mare a scopului

Inteligența artificială generativă va fi esențială pentru eficientizarea gestionării călătoriilor corporative

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.