Shadow

Inteligența artificială generativă va fi esențială pentru eficientizarea gestionării călătoriilor corporative

Călătoriile corporative vor beneficia de noile integrări bazate pe inteligența artificială generativă (Generative AI) dezvoltate de Amadeus, Microsoft și Accenture. Soluțiile vor permite călătorilor de afaceri să planifice, să rezerve și să își gestioneze călătoriile mai rapid și mai eficient, folosind limbajul natural, a declarat Amadeus.  

Furnizorul de tehnologie de călătorie colaborează cu Microsoft și Accenture pentru a crea noi integrări între platforma sa Cytric Easy pentru călătorii și cheltuieli și Microsoft 365, instrumentul de productivitate și colaborare al Microsoft.

IA generativă va fi esențială pentru eficientizării gestionării călătoriilor corporative
IA generativă va facilita managementul călătoriilor corporative. Sursă: Pexel.

Noile integrări se vor baza pe inteligența artificială generativă, o ramură a inteligenței artificiale care utilizează modelele avansate pentru a genera un text, imagini sau sunete din date sau instrucțiuni. Una dintre acestea va fi asistentul digital de călătorie, care va fi integrat în platforma Cytric Easy a Amadeus.

Mai multe informații legate de IA generativă:

ChatGPT va cuceri lumea turismului

De ce hotelurile nu mizează (încă) pe ChatGPT

Cinci tehnologii de frontieră care schimbă status quo-ul

Asistentul cibernetic va putea interacționa cu călătorii corporative într-un stil conversațional, folosind modelele GPT ale Azure Open AI Service, și le va oferi cele mai potrivite opțiuni de călătorie sau de itinerar pe baza preferințelor lor și a politicilor companiei.

Asistentul îi va ajuta, de asemenea, cu sarcini legate de călătorii, cum ar fi rezervarea, check-in-ul, modificarea planurilor sau gestionarea cheltuielilor.

O altă integrare generativă bazată pe inteligența artificială care va veni va fi plugin-ul Cytric Easy pentru Microsoft 365 Copilot, o componentă care va permite utiliztorilor să organizeze sarcini complexe legate de călătorii în cadrul Microsoft 365 folosind mesageria în limbaj natural.

„Plugin-ul va folosi inteligența artificială generativă pentru a înțelege solicitările utilizatorilor și pentru a le oferi cele mai bune soluții posibile”. 

Potrivit lui Rudy Daniello, vicepreședinte executiv al Amadeus Cytric Solutions, „noul chatbot Generative AI-powered chatbot va oferi o modalitate îmbunătățită de a rezerva călătorii de afaceri, trecând de la un afișaj secvențial standard cu filtre prestabilite la o interfață conversațională dinamică și interactivă”, a spus el.

Feliz Montpellier, General Manager of Global Partners la Microsoft, a declarat: „Ne aflăm într-un moment extraordinar al tehnologiei, în care inteligența artificială remodelează industrii precum cea a călătoriilor și transforma modul în care lucrăm”.

 

Sursă: hosteltur.com

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.