Shadow

Progrese în sustenbilitatea lanțurilor mari, cum ar fi Radisson și NH

NH Hotel Group, parte din Minor Hotels, a fost inclus pentru al treilea an consecutiv în Bloomberg Gender-Equity Index (GEI), pentru angajamentul său față de politicile de egalitate de gen și transparența în performanța sa ca și companie listată. La rândul său, Radisson Hotel Group a făcut bilanțul anului 2021, după ce a devenit primul grup hotelier din lume care a organizat întâlniri și evenimente în peste 400 de hoteluri din portofoliul său EMEA (Europa, Orientul Mijlociu și Africa) negative în emisii de carbon, compensând de două ori emisiile de CO2

NH Hotel Group a obținut un scor mai mare decît pragul global stabilit de Bloomberg, reflectând astfel angajamentul și performanța sa în materie de egalitate de gen prin cinci aspecte: leadership feminin și flux de talente, egalitate salarială, cultura incluzivă, politici anti-hărțuire sexuală și branding pro-femeie. În mod specific, lanțul s-a remarcat prin angajamentul său față de leadershipul feminin și portofoliul de talente, precum și prin politicile sale de egalitate salarială și paritate de gen.

Această recunoaștere, în cuvintele CEO-ului său, Ramón Aragonés, „prețuiește munca depusă în ultimii ani în acest domeniu și ne încurajează să continuăm să lucrăm pentru egalitatea de șanse și promovarea talentului feminin”. 

În această ediție din 2022, indicele CGH este format din 418 companii din 45 de țări, inclusiv cele cu sediul în Columbia și Uruguay pentru prima dată. Dintre cele 11 sectoare în care se încadrează activitatea companiilor incluse se remarcă în acest an cele ale sectorului financiar și tehnologic.

NH Hotel Group: angajament față de diversitate

NH Hotel Group, potrivit unor surse din lanț, „are un mare angajament față de angajații săi și convingerea că diversitatea este un factor cheie în crearea unei rețele de talente diverse, capabile să înțeleagă nevoile clienților, să inoveze și să reflecte societatea în lumea business-ului în aceasta era 3.0. Din toate aceste motive, un pilon fundamental al culturii corporative a companiei se bazează și pe diversitate, egalitate și incluziune„.

În prezent, cei aproape 12.000 de angajați ai săi sunt din 133 de naționalități. Dintre aceștia, 22% lucrează în alte țări decât cea de origine. În plus, 51% din forța de muncă sunt femei, care ocupă 44% din posturile de conducere. Din punct de vedere al vârstei, în 2020 procentul de angajați între 25 și 40 de ani este de 44%.

51% dintre angajații NH sunt femei, care ocupă 44% din posturile de management , în timp angajații între 25 și 40 de ani reprezintă 40%.

Toate aceste progrese, adaugă aceleași surse, „au făcut din NH Hotel Group un reper în sector în ceea ce privește diversitatea și nu numai în ceea ce privește grupul de femei. Recunoașterea Bloomberg GEI în ultimii trei ani este o dovadă în acest sens. În acest fel, compania continuă să-și stabilească ca prioritate proiectul pe termen lung de management real al diversității angajaților sub toate aspectele sale și să sprijine dezvoltarea lor profesional în cadrul Grupului”.

Radisson, dedicată obiectivelor sale de CSR

La rândul său Radisson Hotel Group își menține angajamentul față de obiectivele sale de responsabilitate socială corporativă (CSR), așa cum sunt subliniate în raportul său de afaceri responsabil pentru 2020. Acestea includ  reducerea amprentei de carbon și a consumului de apă al companiei cu 30% până în 2025, obiectivul de reducere a emisiilor, eliminarea materialelor plastice de unică folosință, precum și continuarea promovării celor mai bune practici în ceea ce priveste comportamentul de consum responsabil. 2021 a fost un an de repere cheie și inițiative inovatoare în cei trei piloni Think People, Think Community și Think Planet.

– Evenimente cu emisii negative de carbon: din 2019 este singurul grup hotelier care compensează amprenta de carbon a fiecărei întâlniri și eveniment desfășurat în hotelurile sale din întreaga lume, fără a reprezenta un cost suplimentar pentru organizatori. Din acel an, grupul a compensat peste 30.300 de tone de CO2 de la întâlniri și evenimente, fără costuri pentru clienți, ceea ce echivalează cu scoaterea din circulație a peste 6.500 de mașini pe benzină.

– Acorduri cu furnizorii de aprovizionare și consum responsabil: în ultimul an a anunțat două acorduri de mobilitate ecologică pentru a asigura până în 2025 destinații de încărcare pentru vehicule electrice la toate unitățile sale europene de cazare, mână în mână cu Allego; și suta de locuri de cazare din India cu Sunfuel. De asemenea, a fost recunoscută ca o companie sustenabilă la nivel de argint de către EcoVadis, entitate cu care a semnat un acord de aplicare a calificării lanțului său global de aprovizionare; precum și parteneriatul cu Too Good To Go pentru a reduce risipă alimentară și a redistribui surplusul de alimente de la hoteluri din întreaga Europa.

– Concepte de baza ale sustenabilității globale: Consiliul Mondial pentru Călătorii și Turism (WTTC), programul  Sustainable Hospitality Alliance și companii hoteliere la sfârșitul anului ca o inițiativa necompetitivă, Cadrul de Bază al Sustenabilității Hoteliere un punct de plecare comun pentru toate hotelurile din lume, indiferent dacă fac parte dintr-un mare grup internațional sau sunt independente. Oferirea acestor măsuri comune va avea un impact pozitiv asupra planetei și va genera o schimbare reală prin stimularea cererii de călătorii responsabile. Programul complet este în prezent în dezvoltare și va fi lansat în martie.

– Certificarea afacerii responsabile: în 2021, Radisson Hotel Group a primit prima certificare LEED (Leadership in Energy and Environmental Design) Hospitality Gold din Spania pentru noua sa cazare din țară, Radisson Collection Hotel Magdalena Plaza Sevilla, care funcționează în întregime cu energie regenerabilă și consumă cu 40% mai puțină apă.

The Tsinandali Estate, a Radisson Collection Hotel (Georgia).

Așa cum a subliniat vicepreședintele global pentru durabilitate, securitate și comunicații corporative, Inge Huijbrechts, „În timpul pandemiei, clienții au continuat să caute opțiuni de călătorie durabile. De la summitul COP26, lupta împotriva schimbărilor climatice a devenit și mai importantă în strategiile comerciale și în obiectivele companiilor”.

Sustenabilitatea, așa cum a subliniat el, „este o prioritate de top pentru industria noastră și clienții noștri. La Radisson Hotel Group continuăm să lucrăm la foaia noastră de parcurs spre Net Zero și suntem mândri de reperele pe care le-am atins într-un an provocator pentru industria noastră”.

Ultimul an, a conchis el, „a fost o oportunitate de a ne dezvolta concentrarea asupra inițiativelor de afaceri responsabile atât pentru grupul nostru, cât și colectiv pentru industria hotelieră. Așteptăm cu nerăbdare să continuăm să construim parteneriate strategice solide în 2022, în timp ce lucrăm cu toții pentru o recuperare responsabilă și o revenire la călătorii într-un mod normal„.

 

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.