Liderii industriei privesc spre viitor sprijinându-se pe tehnologie

Tehnologiile de personalizare, anticiparea tendințelor, creșterea cheltuielilor … Directorii marilor corporații din turism, precum ExpediaInterContinental Hotel GroupTUI GroupAmadeus sau Royal Caribbean, au explicat la summitul World Travel & Tourism Council (WTTC), care a avut loc săptămâna trecută la Sevilla, modul în care utilizează instrumentele tehnologice pe care le dezvoltă pentru a se asigura că turismul va continua să fie o sursă de bogăție în viitor.

CEO-ul Expedia, Mark Okerstrom, a spus că atingerea celui mai înalt nivel de personalizare posibilă este unul dintre cele mai mari obiective ale OTA, care prin utilizarea big data și a experților în acest domeniu, analiștii de date pot cunoaște gusturile consumatorului și să facă o oferta personalizată. E ca și cum am avea o fereastră pentru a observa clientul”. Succesul acestei strategii contribuie, de asemenea, la concentrarea asupra obținerii „celei mai mari relevanțe la nivel local sau la nivel mondial”.

Okerstrom a recunoscut avantajul competitiv de a fi o companie de tehnologie la origine, ceea ce nu îi determină să se adapteze. „Noi ne reinventăm continuu”, spune el, și una dintre aspectele acestei poziții privilegiate este, de asemenea, să fie capabil să ofere întregii industrii tehnologia sa pentru ca companii aeriene sau hoteluri, de exemplu, să poată ajunge mai bine la clienți.

Momentul interviului cu Mark Okerstrom, CEO-ul Expedia.
Momentul interviului cu Mark Okerstrom, CEO-ul Expedia.

La rândul său, CEO-ul InterContinental Hotels Group, Keith Barr, a fost de acord cu utilitatea pentru personalizare, care în cazul său permite segmentarea pe piețe. Acest lucru le-a ajutat să ofere anumite specificații pe o piață la fel de specială ca cea chineză și, de exemplu, să poată aplica facilități mai mari pentru plata mobilă, dezvoltarea de produse specifice pentru anumite segmente. „Vreau să am brandul potrivit în locul potrivit”, ceea ce include acele destinații în care un hotel de tip boutique, o stațiune durabilă sau o unitate de cazare de lux este mai adecvată.

Cel mai mare operator de turism din Europa a văzut în tehnologie o oportunitate de a crește cheltuielile clienților săi. CEO-ul TUI Group, Frederich Joussen, a explicat modul în care, folosind tehnologia, a reușit să știe pentru ce produse sau servicii ar fi dispuși să plătească cei peste 20 de milioane de clienți pe an. Este ceva care s-a realizat mai ales datorită concentrării asupra hotelurilor cu brand propiu, astfel încât în prezent este un grup vertical, deschizând în continuare hoteluri într-o mare varietate de destinații. „Dacă creezi ofertă, creezi cerere”, asigură Joussen.

Și CEO-ului TUI Group i s-a luat un interviu pe scenă.
Și CEO-ului TUI Group i s-a luat un interviu pe scenă.

CEO-ul Royal Caribbean, Richard D. Fain, a subliniat avantajul pe care îl oferă tehnologia prin eliminarea acelui timp de „frecare” care apare atunci când călătorul trebuie să treacă prin acele momente mai incompde de îmbarcare în porturi și aeroporturi. „N-am văzut niciodată o transformare ca cea care este trăită acum”.

La rândul său, Luis Maroto, directorul executiv al Amadeus, a subliniat că, în plus față de tehnologie, oamenii sunt foarte importanți. „Este o problemă fundamentală pentru noi să avem talentul pentru a face față schimbărilor viitorului„. Și el a considerat că astăzi există o luptă pentru talent, mai ales având în vedere viteză cu care se produce schimbarea.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.