Investițiile hoteliere, determinate de schimbarea obiceiurilor clienților

Toți experții adunați în cadrul ședintelor online In Sync organizate de promotorii târgului de investiții hoteliere IHIF, Questex Hospitality, au convenit să afirme că, în cuvintele lui Piyaporn Phanachet, CEO al U City PCL, „cererea se va schimba deși se va călători în continuare, deoarece comportamentul nostru se va schimba și hotelurile vor trebui să se adapteze”. Dar Olivier Harnisch, manager de Ospitalitate la Public Investment Fund, a făcut un pas mai departe, asigurându-se că „investițiile vor fi condiționate de aceste schimbări, de exemplu în segmentul conferinței. Va trebui să investim în alte domenii”. 

Olivier Harnisch a fost în favoarea de „a observa schimbările în comportamentul cererii după coronavirus. Călătoriile vor reveni, dar se vor schimba și va trebui să știm ce caută oamenii. De exemplu, va trebui să ne gândim cum se vor reuni în zone comune, cum ar fi restaurantul, păstrându-ne distanța”.

Pentru că, după cum a asubliniat el, „esența modului nostru de afaceri este de a facilita întâlnirea oamenilor, astfel încât aceștia să împărtășească o experiență într-un spațiu prevăzut pentru aceasta. Cu toții suntem de acord că întâlnirile virtuale nu sunt aceleași, dar dacă întâlnirile față în față nu sunt aceleași ca întotdeauna, va trebui să regândim cum construim hoteluri„.

De la dreapta la stânga și de jos în sus, Amal de Monaco, de la AXA Real Assets; Anders Nissen de la Pandox; Cody Bradshow de la Starwood Capital Group; Olivier Harnisch de la Public Investmen Fund; moderatorul Philip Ward de la JLL; și Ramsey Mankarious de la Cedar Capital.

Si, a adăugat Phanachet „vor fi schimbări în utilizarea spațiilor pentru a le adapta și astfel să poată coexista cu virusul. Pentru că nimic nu înlocuiește întâlnirea cu alți oameni”. Cody Bradshaw, șeful hotelurilor internaționale la Starwood Capital Group, este convins că „vom acorda mai multă importanță spațiilor sigure„.

Când situația va reveni la normal, potrivit lui Bradshaw, „hotelurile vor fi mai puternice dacă vor ști ce este cu adevărat important, ce caută clientul, pentru a fi mai profitabile, deși nu vor exista modificări masive în tipul de produs. „În acest fel, unitățile „trebuie să înțeleagă care sunt standardele de brand esențiale și care pot fi retrase sau îmbunătățite. Și astfel vom ieși din acest lucru ca operatori mai puternici și investitori mai buni”.

 

Modele alternative de cazare

Bradshaw a subliniat, de asemenea, „dezvoltarea rapidă a modelelor alternative de locuințe, în unele dintre produsele pe care le-am investit deja. Un tip de ofertă care percepe tarife ridicate pentru cei care doresc doar să se bucure de natura, să se libereze de stres și să citească o carte la foc. Selina este un exemplu cu extinderea ambițioasă a produsului său în Europa„.

Succesul acestor modele alternative reprezintă, de asemenea, o oportunitate de repoziționare a activelor care, așa cum le-a definit Bradshaw, „a fost impiedicată de branduri și operațiuni vechi care nu mai sunt relevante pentru consumatorii de astăzi”.

 

Cel mai bun moment pentru a lucra împreună

Experții au convenit, de asemenea, să se asigure că „ospitalitatea este o industrie condusă de ființe umane și conexiuni, emoții și interacțiuni. Niciodată nu a existat un moment mai vital pentru a ne alătura și a împărtăși conducerea în gândire și creativitate, speranța pentru viitor și sărbătorirea sentimentului colectiv de comunitate creat de criză”.

în această privință, Ramsey Mankarious, CEO al Cedar Capital, este optimist și a subliniat că „dacă investitorii cred ca și noi că piețele hoteliere se vor recupera, acum este un moment minunat pentru a cumpăra„.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.