Shadow

Fosun caută parteneri pentru a propulsa Thomas Cook

Fosun Tourism Group a confirmat că încă de anul trecut și-a „revizuit” brandurile, inclusiv Thomas Cook și, în această dinamică, a arătat „deschidere” pentru intrarea de unor noi parteneri care pot „oferi sinergii” în impulsionarea afacerilor sale, după cum a asigurat pentru HOSTELTUR cei de la sediul conglomeratului din Shanghai. 

Astfel, acest grup turistic chinez, cunoscut și sub numele de „Foliday” și specializat în turismul de familie, cotat la Bursa din Hong Kong (01992.HK) din 2018 a răspuns zvonurilor insistente din noiembrie 2022 care făceau aluzie la o posibilă vânzare al istoricului operator turistic, care l-a transformat în OTA de când l-a cumpărat după falimentul său în noiembrie 2019.

Mai exact, Fosun a declarat că „suntem deschiși și bucuroși să vedem dacă există potențiali parteneri care pot aduce sinergii în afacerea noastră”, deși a mai precizat că „până în prezent nu există niciun progres material care să poată fi dezvăluit” cu privire la o eventuală operațiune de aceste caracteristici. Prin urmare, compania a vorbit despre o revizuire și nu despre o vânzare.

Nici Club Med nu este de vânzare

În ceea ce privește posibila vânzare a lanțului de resort-uri de lux Club Med, care aparține tot conglomeratului chinez, brandul însăși a emis un comunicat în care califică aceste informații drept „irelevante”. Aceasta adaugă că „Fosun a decis să se concentreze pe afacerile sale de consum orientate spre familie.

În acest proces, grupul a confirmat că activitățile, inclusiv Fosun Tourism Group și Club Med, se numără printre activele sale de afaceri„. Acesta intenționează să „continue să fie un jucător puternic în turism”, ambele branduri fiind „o parte esențială a acestuia”, a declarat acesta.

Mai multe informații despre Fosun Tourism Group în:

Grupul chinez Fosun exclude vânzarea brandului Thomas Cook

Noul Thomas Cook se extinde în Europa

De menționat că business-ul Foliday cuprinde operațiuni de turism, managementul resort-urilor și serviciile și soluțiile de agrement pe care le operează prin intermediul mai multor branduri. Printre acestea se numără Club Med, Casa Cook și Cook’s Club, în sectorul hotelier; și Thomas Cook, ca platformă de lifestyle și agenție de turism online.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.