Competiția de start-up-uri Travel Forward are câștigător

FlyMoney Tehnologies, o startup israeliană care oferă servicii financiare călătorii, a câștigat competiția organizată de Travel Forward în cadrul World Travel Market și sponsorizată de Amadeus (Travel Forward, marele eveniment tehnologic al World Travel Market). Câștigătorul a fost ales de către participanți dintre cele trei finaliste selectate de un grup de experți din cei 12 care s-au prezentați ca parte a invitației lor de a participa în pavilionul de Start-up-uri

În prezent, numerarul este rege pentru călători, de aceea FlyMoney încearcă să optimizeze procesele existente în acest domeniu, cum ar fi bancomatele din aeroporturi, livrarea de numerar la domiciliu, cardurile preplătite și portofelele digitale, să genereze venituri pentru partenerii săi din turism și să permită călătorilor să „plătească ca un local”.

Ca parte a premiului, Amadeus va oferi FlyMoney accesul la echipa sa de directori timp de 12 ore de mentorat personalizat individual; plus un stand la etajul principal al Travel Forward 2020.

O imagine de la competiția de start-up-uri de la Travel Forward, care a contat cu sprijinul Amadeus.

Finaliștii au fost compania spaniolă Spanish FirstView, specialistă în continut imersiv pentru întâlniri și evenimente, care a prezentat instrumentul său Spazious; și compania australiană de tehnologie hotelieră Reva Hospitality, care oferă posibilități de cazare de upselling și alte servicii, cu portofoliul său de produse generatoare de venituri pentru hoteluri.

Pentru directorul Travel Forward, Richard Gayle, „tehnologia turistică are o atingere excelentă și este interesant să conducă o industrie care nu stă niciodată pe loc. 

După cum a subliniat Evantia Giumba, din programul de Start-up-uri de Amadeus, „a fost dificil să alegem între trei antreprenori foarte puternici, care de asemenea se potrivesc cu obiectivul nostru de a folosi tehnologia pentru a îmbunătăți experiența călătorului.

Și, după cum a afirmat Richard Gayle, directorul Travel Forward, „toate companiile au fost odată start-up-uri, așa ca am atras în mod activ comunitatea internațională de start-up-uri turistice ca parte a angajamentului nostru față de ecosistem. Ei și companiile consacrate pot învăța unul de la celălalt și suntem foarte mulțumiți, deoarece această competiție ajută la construirea de noi relații și la încurajarea colaborărilor”.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.