Activitățile în destinații, noul segment al marilor OTA

De-a lungul ultimului deceniu s-a putut observa o creștere a marilor agenții online prin folosirea a tuturor strategiilor care să le permită să găsească nișe noi în care să intre. Prima dintre ele a fost achiziționarea altor OTA pentru a absorbi concurența, apoi cumpărarea principalelor metasearch și, mai recent, a portalurilor de locuințe turistice. Acum, se observă cum o bună parte a sectorului, în special băncile de paturi, încearcă să profite de cererea mare de activități la destinație.

De asemenea, au introdus vânzarea altor produse care depășesc biletele de avion și hotelul, cum ar fi trenul, închirierea de mașini sau pachete turistice.

Prin urmare, puterea marilor agenții online continuă să fie consolidată. Potrivit datelor oferite de PhoCusWright, primele zece OTA la nivel mondial au însumat venituri din rezervări brute de 161.700 milioane de dolari (142.500 milioane de euro) în prima jumătate a anului 2018, cu o creștere de 22% față de aceeași perioadă în 2017. (Datele pot fi văzute în graficul de mai jos elaborat de firma de consultanță).

Activitățile în destinație sunt deja al treilea cel mai important segment turistic din lume, doar în spatele hotelurilor și zborurilor, reprezentând 10% din cifra de afaceri globală, care nu a încetat să crească în ultimul deceniu. Cu toate acestea, o piață foarte fragmentată formată din companii mici, majoritatea cu o capacitate tehnologică slab dezvoltată, face deseori imposibilă rezervarea acestor produse în întregime online.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.