Shadow

TikTok influențează deja deciziile privind rezervarea călătoriilor

Punctul forte al TikTok a fost întotdeauna capacitatea sa de a influența potențialul cumpărător de călătorii în faza de inspirație, după cum a reamintit Michael Schumacher, șeful rețelei de divertisment pentru cooperarea cu brandurile de turism și mobilitate pentru Europa Centrală a acestei rețele de divertisment. De fapt, așa cum am informat în alt articol, TikTok era pe cale să bată Facebook ca sursă de inspirație pentru călătorii. Dar la Convenția ITB, Schumacher a făcut un pas mai departe, afirmând că deja influențează și decizia de rezervare

În cazul Aida Cruises, aceștia erau pe deplin conștienți, după cum a dezvăluit Jonathan Goutkin de la agenția de creație responsabilă de companie, Zum Goldenen Hirschen, de „marele potențial al TikTok pentru piața turismului, în special pentru a ajunge la grupul țintă al viitorului. Prin urmare, scopul a fost de a face compania atractivă în ochii Generației Z, pentru care interacțiunea cu comunitatea este esențială„.

Jonathan Goutkin, de la agenția reponsabilă de campania Aida Cruises, a detaliat cum trebuie să arate conținutul de pe TikTok pentru a atrage Generația Z.

Iar pentru a face acest lucru, este vital să creați mai mult conținut, ținând cont de aceste reguli:

– Trebuie să fi la curent, cu tendințele actuale și cu provocările virale.

– Fără zgomot nu există impact.

– Cantitatea mai presus de calitate.

– Comunitatea este unică, iar interacțiunea este esențială.

– Videoclipurile înregistrate cu telefonul mobil peste producțiile de înaltă calitate.

– Autenticitatea este regina.

După cum a subliniat Alexander Ewig, vicepreședintele departamentului de marketing și vânzări al companiei de transport maritim, „după pandemie, rețelele sociale au devenit principalul nostru canal de comunicare cu clienții noștri actuali și potențiali; dar ținând cont de faptul că TikTok nu este o rețea socială, ci o platformă de divertisment„.

Cei trei participanți la prezentare împreună cu moderatorul. De la stânga la dreapta, Michael Schumacher, Jonathan Goutkin și Alexander Ewig.

Rezultatele campaniei „Aida, mai bine împreună” nu lasă loc de îndoială, deoarece după lansarea sa în septembrie anul trecut, acesta s-a soldat cu peste 65 de milioane de vizualizări video, trei milioane de „like-uri” și 130.000 de noi fani.

Alte știri generate la Convenția ITB, în:

Blockchain: un amalgam în aplicarea sa în turism

Cum ne poate ajuta tehnologia să raspundem așteptărilor clienților?

Airbnb: trei tendințe care vor marca revenirea turismului

Punct de inflexiune în tehnologia turistică: așa va arăta viitorul apropiat

Obiectivul acum, a spus Ewig, este „să fim prima companie în ceea ce privește recunoașterea brandului pe TikTok, unde am constatat că putem genera o mare implicare în rândul tinerilor, deși este cu siguranță o platformă care funcționează diferit față de orice altă rețea socială”.

 

Sursă: hosteltur.com

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.