„Pentru a atrage cererea, a consolida rezervările și a crește cheltuielile în hoteluri, este esențial să se sporească încrederea și securitatea în procesul de plată„, a subliniat Chiara Quaia, vicepreședinte de Dezvoltare pentru piața turismului la Mastercard. Și, potrivit companiei multinaționale de servicii financiare, „cu cât este mai mare securitatea plăților digitale, cu atât este mai mare conversia. De aceea, este esențial pentru orice afacere, în special pentru hotelurile aflate în această fază de recuperare, să se asigure că sunt pregătite să facă față acestei provocări”.
Cloudbeds înțelege că „plata face parte, de asemenea, din experiența clienților și trebuie să fie sigură, flexibilă și adaptata nevoilor lor. Pentru hotel, acesta trebuie să fie fiabil, să facă vizibile fluxurile de plată și să protejeze împotriva riscurilor în plățile cu partenerii sau intermediarii; toate aceste fiind aspecte foarte importante pentru recuperarea afacerii. Iar Cloudbed Payments, soluția noastră de plăți integrată, cu o noua divizie de servicii financiare pentru Statele Unite, Canada, Europa și Regatul Unit, soluționează ambele aspecte ale tranzacțiilor”.
Pentru Sebastien Leitner, vicepreședinte de Global Partners la Cloudbeds, „este foarte important să oferim alternative pentru a nu pierde nicio rezervare, deoarece clienții nu doresc să-și schimbe metodele de plată; dacă hotelurile nu le oferă ceea ce caută, vor opta pentru o altă cazare. De aceea am lansat Cloudbeds Payments, astfel încât hotelurile să poată deservi orice client, indiferent de metoda sau forma de plată pe care doresc să o folosească”.
Nu este surprinzător ca noi metode de piață au apărut pe piața turismului, care până acum nu se utilizau în sector, cum ar fi plățile în rate. La aceasta se adaugă generalizarea plăților odată ce clientul a ajuns la cazare, într-un efort de a-i oferi flexibilitatea pe care o caută, sau revoluția operațiunilor fără contact, o modalitate utilizată de 79% din consumatorii din întreaga lume.
În acest scenariu, în cuvintele Chiara Quaia, „există trei provocări fundamentale: combaterea fraudei, evitarea abandonării cosurilor de cumpărături virtuale și oferirea unei bune experiențe a clienților în faza de cumpărare”.
Plățile B2B
Pandemia, așa cum a indicat Quaia, a „expus și problemele și procupările legate de procesele tradiționale de plată B2B de-a lungul lanțului valoric al turismului. Aceste procese prezintă și alte probleme, cum ar fi lipsa de transparență și predictibilitate în fluxul de plăți, care se traduce prin perioade mai lungi de decontare, lipsa automatizării și mai multe riscuri asociate cu gestionarea datelor și prevenirea fraudei”.
În opinia consiliului de administrație Mastercard, „metodele tradiționale de plată nu numai că nu pot face față situației actuale, ci pot fi, de asemenea, o frână pentru recuperarea sectorului de pandemie și creșterea acestuia în viitor”.
De aceea, Mastercard, la fel ca alți jucători din industrie, cum ar fi Cloudbeds Payments, oferă soluții de plată cu carduri virtuale B2B, care sunt mai sigure și care sporesc vizibilitatea fluxului de plăți. Acest lucru permite adaptarea la preferințele locale ale consumatorilor – de exemplu cu formule de plată fără contact -, garantând securitate și încredere, oferind mai multă flexibilitate și sporind fluiditatea operațiunilor internaționale prin reducerea complexității acestora.
Cloudbeds Payments
Cloudbeds Payments este o soluție de plăți virtuală și o platformă de servicii financiare, integrată în suita de management hotelier SaaS (software ca serviciu) al Cloudbeds pentru a face față de la început până la capăt procesului de plată pentru cazare, care a fost lansat recent în Europa și pe diverse piețe mondiale.
Compania, așa cum a subliniat cofondatorul și COO-ul său, Richard Castle, „creează o experiență perfectă care îmbunătățește fiecare aspect al afacerii hoteliere, de la modul în care își desfășoară activitatea personalul până la experiența clienților. Soluția noastră de plată este prima dintr-o serie de servicii financiare pe care le dezvoltăm pentru a ajuta hotelurile să petreacă mai mult timp cu oaspeții lor și mai puțin cu privire la aspectele interne legate de direcția și gestionarea proprietăților lor”.
Sursă: hosteltur.com