Shadow

Marriott își adaptează oferta hotelieră la tendințele post-pandemie

Atât președintele Marriott International pentru EMEA (Europa, Orientul Mijlociu și Africa), Satya Anand, cât și Jenni Benzaquen, vicepreședinte senior și director executiv al Design Hotels și al portofoliului de branduri ale grupului din aceeași regiune, și-au exprimat optimismul în ceea ce privește redresarea turismului internațional în 2022, deși au recunoscut că vor continua să existe obstacole pe o cale încă dominată de incertitudine, dar că va fi mai bună decât scenariul din ultimii doi ani. În ciuda acestui fapt, există multipli factori în schimbarea obiceiurilor de consum după pandemie care invită la optimism; modificări la care Marriott își adaptează produsul

 

Cererea demonstrează în întreaga lume încredarea lor în călătoriile din nou, chiar dacă această întoarcere implică schimbări în obiceiurile lor de călătorie cauzate de pandemie. Dar Satya Anand a subliniat „reziliența incredibilă a dorințelor oamenilor de a călători, adaptând acele obiceiuri pentru a trăi cu virusul”. Și a enumerat unele dintre aceste schimbări, cum ar fi sejururile mai lungi, creșterea bleisure-ului, alegerea brandurilor hoteliere care inspiră încredere pentru serviciile lor personalizate, precum și oferindu-vă mai multă flexibilitate în gestionarea rezervărilor, precum și o cerere mai mare pentru produse durabile, inclusiv din punct de vedere social. 

Imagine de la conferința de presă online, cu Satya Anand (centru), președinte al Marriott International pentru EMEA și Jenny Benzaquen, vicepreședinte senior și directorul executiv al portofoliului de branduri ale Grupului în aceeași regiune (dreapta), împreună cu moderatoarea.

 

Turismul de vacanță va continua să conducă redresare, cu destinațiile din Orientul Mijlociu și Europa printre cele mai solicitate, și două profiluri de clienți foarte bine definite, a explicat Anand: cei care caută să „exploreze noi destinații, interacționând cu populația locală”; dar și devotații all-inclusive care doresc doar să se relaxeze și să se odihnească. Din acest motiv, a anunțat că vor extinde acest model din Caraibe și America de Nord în Europa

 

Această tendință ascedentă a turismului de vacanță va converge cu creșterea cererii pe segmentul bleisure, având în vedere flexibilitatea de a lucra de oriunde și faptul că redresarea incipientă a turismului de business a fost întreruptă de apariția omicronului. Totuși, președintele Marriott pentru EMEA are încredere că încetul cu încetul acest segment se va recupera la nivelurile anterioare exploziei variantei, deoarece companiile trebuie să-și reunească echipele personal. 

 

Adaptarea programului de loialitate

Programul său de loialitate, Marriott Bonvoy, după cum a recunoscut Anand, „trebuie să evolueze și pentru a răspunde noului scenariu, cu o ofertă mai personalizată, atât pentru călătorii de agrement, cât și pentru cei de afaceri, cărora le oferă experiențe extraordinare. Clienții vor avea, de asemenea, mai multe oportunități de a câștiga și de a răscumpăra puncte pe Alimente și Băuturi, o opțiune care va fi disponibilă în tot mai multe țări europene”.

Satya Anand a subliniat „reziliența incredibilă a dorinței a oamenilor de a călători, adaptând acestor obiceiuri pentru a conviețui cu virusul”.

 

De asemenea, oferă clienților lor cei mai distinși produse suplimentare, axate mai ales pe turismul de vacanță, cum ar fi iahtul Ritz-Carlton Yacht Collection sau vilele Homes & Villas by Marriott International pentru turismul de familie, cu adăugări recente în bazinul mediteranean, având în vedere anticipația, creșterea călătoriilor multigeneraționale ale familiilor numeroase. 

 

Turismul de răzbunare și regenerare

Dar, mai presus de toate, se remarcă două tendințe ascendente, potrivit lui Jenni Benzaquen. Și este că „toți așteptăm cu nerăbdare să face ceea ce nu am reușit în ultimii doi ani, așa-numitele „cheltuielile de răzbunare”, fie în excursii, cine sau experiențe în general”. 

 

Călătoria și-a îmbunătățit poziția în rândul preferințelor consumatorilor, oamenii prețuiesc călătoriile mai mult decât înainte de pandemie, ceea a fost demonstrat de gradul de ocupare puternic înregistrat vara trecută; o călătorie care poate avea multiple obiective: educațional, de creștere personală, etc. 

 

A doua tendință de creștere este cea a turismului regenerativ care, după cum a explicat Benzaquen, „înseamnă să dobândești angajamentul de a lăsa locul pe care l-ai vizitat și populația lui mai bine decât le-ai găsit. Acest mod de a călători are o abordare mai angajată, deoarece urmărește să învețe despre istoria, cultura, oamenii și gastronomia locului, fiind pe deplin conștienți de impactul călătoriei lor în care prioritizează bucuria de experiențe transformatoare„. 

Jenni Benzaquen a subliniat tendința în creștere a turismului regenaritiv, care „reprezintă câștigătoarea angajamentului de a lăsa locul pe care l-ai vizitat și a populației sale mai bine decât le-ai găsit”.

 

La Marriott, așa cum a detaliat directorul portofoliului său de branduri din EMEA, ei deja „lucrează cu parteneri locali pentru a crea experiențe autentice concepute special pentru acel nou călător, pentru care călătoria este una dintre cele mai bune surse de bucurie care le permite să-și reimagineze viața în bine.

 

Sustenabilitate

Această tendință converge cu o mai mare conștientizare a clienților și companiilor cu privire la sustenabilitatea modelului în tripla abordare, de mediu, economică și socială, iar Benzaquen a dat două exemple: activitățile legate de albine la Blue Palace Elounda, a Luxury Collection Resort în Creta, la care pot participa și clienții, inclusiv copiii; și cunoașterea mediului hotelurilor precum Penha Longa Resort din Portugalia pentru a învăța să-l respecte și să aibă grijă de el. 

 

În acest sens, Anand a subliniat „importanța modului în care gestionăm afacerea, deoarece sustenabilitatea trebuie să fie în centrul  tuturor, pe deplin integrată în modelul nostru de afaceri. Clienții sunt mai conștienți ca niciodată și toți trebuie să facem parte din soluție pe măsură ce avansăm, pentru că am făcut multe, dar mai sunt și multe de făcut”. 

 

În aceeași linie, președintele și-a invocat angajamentul de a atinge emisii zero până în 2050, pe lângă faptul că a subliniat, de exemplu, aplicarea inteligenței artificiale pentru măsurarea risipei alimentare și reducerea acesteia. Doar în hotelul Alfonso XIII, un Luxury Collection Hotel din Sevilla a fost posibil să le reducă cu 58% în greutate și 65% în valoare. 

 

Alte tendințe

Afacerea hotelieră trebuie să răspundă și altor tendințe ascendente ale comportamentului cererii, cum ar fi preocuparea tot mai mare pentru sănătatea lor, motiv pentru care unele dintre hotelurile Grupului arată clienților cum să doarmă și să mănânce mai bine și chiar să pregătească un plan personalizat de bunăstare. 

 

La fel, în cuvintele lui Benzaquen, „oamenii și femeile de afaceri au arătat că pot fi productivi lucrând în paradis, și chiar însoțiți de familia lor; și că telemunca nu mai este ceva exclusiv nomazilor digitali. Acest lucru a fost înțeles de unele țări precum Grecia, Croația sau Dubai, care deja eliberează vize pentru lucrătorii la distanță”

 

După cum a conchis el, „în 2021 lumea a început să se trezească după coronavirus. Acum ne simțim din nou vii și trebuie să profităm de oportunitățile de a călători, pentru că a călători înseamnă a trăi. Dar o facem diferit, iar la Marriott suntem pregătiți să răspundem acestor noi gusturi și nevoi”. 

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.