Shadow

Insulele Canare, „destinația câștigătoare” din această iarnă pentru Thomas Cook

După ce Regatul Unit a anunțat eliminarea semaforului de călătorie și costisitoarelor teste COVID-19, operatorii de turism britanici au constatat deja că rezervările cresc după eliminarea semaforului, așa cum a informat evisionturism. De când OTA Thomas Cook, brand relansat de chineza Fosun pentru piața britanică, ei confirmă, de asemenea, că cererea a crescut în utlimele zile și se vede deja o destinație câștigătoare pentru această iarnă: Insulele Canare. „Rezervările dublează nivelul din weekendul precedent, iar Insulele Canare este cea mai populară destinație pentru clienții noștri”, informează compania. 

 

Guvernul britanic a anunțat acum două săptămâni ca, începând cu 4 octombrie, sistemul de semafoare va fi eliminat pentru o singură listă roșie și se elimină și cerința testului antigen înainte de îmbarcare pentru Anglia care au schema completă de vaccinare, care se menține totuși pentru nevaccinați. 

 

Anunțul mult așteptat a avut un impact asupra cererii clienților pentru Thomas Cook, un brand relansat ca OTA de către grupul chinez Fosun pe piața britanică (a se citi: Noul Thomas Cook se pregătește să concureze cu OTA-urile din Europa), care deja a văzut modul în care rezervările sale s-au dublat în acest weekend comparativ cu precedentul, așa cum a explicat compania pentru HOSTELTUR

„Cu doar două săptămâni în urmă, un sfert din rezervările noastre erau pentru călătorii aproape imediate, iar un al treilea pentru vara viitoare. Asta s-a schimbat acum”, detaliază aceștia.

„O treime din rezervările noastre sunt pentru sfârșitul lunii octombrie, aproape de vacanțele școlare. În plus, considerăm Insulele Canare ca una dintre cele mai populare destinații de vacanță pentru Crăciun și Anul Nou„, spun surse din Thomas Cook, care subliniază clienții încep să încurajeze călătoriile „mai departe”. 

Insulele Canare apar ca și destinația câștigătoare în această iarnă pentru Thomas Cook.

„Ne așteptăm să vedem Insulele Canare ca marele câștigător al iernii”, subliniază compania, care amintește, de asemenea, ca destinații precum Statele Unite „nu sunt încă accesibile pentru europeni”, în timp ce Mexicul și alte țări asiatice „nu sunt disponibile, deci există mai multe opțiuni pentru soarele de iarnă”.

Piața germană înregistrează, de asemenea, o creștere a rezervărilor pentru Insulele Canare toamna și iarna, deoarece multe destinații de lung curier nu sunt încă disponibile

 

Operatorul a început deja, așa cum a anunțat, în Regatul Unit, iar în vara aceasta a anunțat că următorii pași se adresează Belgiei și Țărilor de Jos, cu Germania, în centrul atenției pe termen lung, așa cum a anunțat Fosun International. Idea lui Fosun pentru Thomas Cook este deja în curs de desfășurare: să funcționeze doar online și chiar să meargă mai departe și mai mult decât un OTA, să fie o platformă lifestyle

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.