Shadow

Thomas Cook „va fi mai degrabă o platformă de lifestyle decât o agenție online”

Noul Thomas Cook va fi „mai mult decât o simplă agenție de turism online”, cu planuri de a crea magazine concept și o platformă de lifestyle care va oferi divertisment, bilete la spectacole sau evenimente și un serviciu pentru transportul cumpărăturilor clienților înapoi acasă. Acest lucru a fost explicat într-un interviu acordat pentru BBC de către CEO-ul și președintele Fosun, Jim Qian, potrivit ziarului din sector, Travelmole

Lansarea noului Thomas Cook este în „prima fază” a întregii implementări pe care Fosun a planificat-o în Regatul Unit și la nivel global, a anunțat Jim Qian. De fapt, în China, brandul a fost deja relansat cu ceva mai mult decât o agenție de turism online, ceea ce intenționează acum să facă în Europa.

Platforma lifestyle în care urmează să se transforme Thomas Cook include hoteluri, vânzări de bilete, divertisment, educație și vânzări de cadouri și suveniruri de către comercianții cu amănuntul. De asemenea, o companie de curierat, astfel încât clienții să poată transporta acasă obiectele pe care le cumpără în timpul vacanței.

Deocamdată, brandul a fost relansat ca OTA cu scopul de a adăuga treptat „produse noi la platformă”, la fel cum s-a făcut în China.

Fosun intenționează, de asemenea, să își extindă brandul Club Med. Fosun a explicat în același interviu că au început să construiască 10 noi stațiuni pentru brand, care vor fi gata înainte de sfârșitul anului 2020.

În China au lansat, de asemenea, un nou brand, Club Med Joyview, destinat iubitorilor de city-break.

Magazine neconvenționale

Brandul Thomas Cook va fi, de asemenea, consolidat cu concept de magazine la nivel de stradă, începând din anul 2021 la Shanghai. Potrivit lui Jim Qian, ele vor fi „mai mult decât agenții de turism, vor fi multifuncționale, dar nu vor fi la scară largă”. Magazinele vor avea atracții precum mașini de schi cu instructori, cafenele care servesc băuturi exotice și ateliere educaționale pentru copii.

Imagini ale magazinului concept deschis in Shanghai. Fotografie: BBC.

„Vrem să încercăm în China multe lucruri pe care în viitor le vom exporta la nivel global. Aceste magazine cu noul stil ne arată angajamentul față de o prezență solidă offline, construind și stațiuni fizice precum cele ale lanțului Club Med”. 

Thomas Cook a fost relansat în iulie în China și a deservit până acum 170.000 de clienți, potrivit managerului.

Noul Thomas Cook a generat critici și îndoieli în Regatul Unit cu privire la viitorul său, cum un brand atât de cunoscut și iubit, dar acum legat direct de faliment, va fi acceptat de călătorii britanici. Despre această întrebare și avantajele și dezavantajele noului Thomas Cook, puteți citi acest articol: Așa este Thomas Cook, avantaje și dezavantaje.

Planurile dezvăluite pentru BBC de către CEO-ul și președintele Fosun arată un proiect care, deși va fi departe de un operator de turism tradițional, pare că va fi, de asemenea, departe de ceea ce sunt OTA-urile convenționale.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.