Shadow

Noul Thomas Cook se pregătește să concureze cu OTA-urile din Europa

Fosun International proprietarul brandului Thomas Cook de când l-a achiziționat la sfârșitul anului 2019 în procesul de lichidare pentru 13 milioane de euro, își încălzește motoarele pentru a se extinde în domeniul distribuției turistice în Europa, după ce a trebuit să întârzie proiectul de business din cauza pandemiei. Operatorul a început deja, așa cum a anunțat, cu Regatul Unit, și acum dezvăluie că urmăritorii pași se adresează Belgiei și Țărilor de Jos, cu Germania în centrul atenției pe termen lung. Modelul de business va fi mai aproape de cel al unei OTA decât de cel al operării de turism tradițională care a stat la baza companiei. 

După cum a publicat evisionturism, noul proiect al Thomas Cook a exclus lupta pe stradă și să aibă propriile sale agenții de turism de când a fost lansat în septembrie 2020 pentru Regatul Unit. De fapt idea era să funcționeze doar online și chiar mergea mai departe și mai mult decât o OTA, dorea mai degrabă să fie o platformă de lifestyle.

Acum Alessandro Dassi, directorul Thomas Cook China, confirmă acest lucru într-un interviu realizat de presa germană Fvw. Noua afacere se îndepărtează de operarea turistică tradițională. „Thomas Cook UK este mai mult un concurent pentru agențiile de turism online precum On The Beach sau LoveHolidays decât pentru un operator de turism precum TUI”.

După ce a aterizat în piața britanică, va fi rândul Belgiei și Țărilor de Jos, care sunt următoarele țări pentru relansare, în timp ce Germania are în vedere acest lucru într-o etapă ulterioară. Acestea au fost piețele din Europa Centrală în care operatorul de turism a avut cea mai mare prezență.

Fosun are planuri de a extinde brandul ca operatorul de turism din China de îndată ce cererea internațională va fi activată. Menține operatorul de turism Thomas Cook în China, în care lucrează în vederea continuării planurilor de a aduce turiști chinezi în destinații europene, rămâne activ odată ce se va ajunge la așteptata normalitate după COVID și activarea din nou a călătoriilor pe distanțe lungi.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.