Agenții de turism din Germania au detectat o scădere a vânzărilor în luna august, descrisă ca fiind o ușoară în cel mai recent indice al climatului de vânzări fvw|TravelTalk, care a constat că proporția de respondenți care au evaluat situația afacerilor ca fiind bună a scăzut cu 2,7 puncte procentuale din iulie până în august. Nu se știe în acest moment dacă acest lucru implică o schimbare a tendinței generale.
Evaluarea generală a situației actuale a distribuției de servicii de călătorie pe piața germană este cea mai negativă decât în iulie, potrivit indicelului Dr. Fried & Partner. Cu toate acestea, jumătate dintre cele 114 agenții de turism care au participat la sondajul din august încă își apreciază situația actuală ca fiind bună, față de 52,7% în luna precedentă.
În schimb, 40,4% dintre companiile de distribuție de turism chestionate consideră că situația actuală este satisfăcătoare. Această cifra este cu 1,5 puncte procentuale mai mică decât în iulie. Pe de altă parte, proporția celor care își descriu situația vânzărilor ca fiind „slabă” a crescut de la 5,4% în iulie la 9,5% în august, potrivit aceleiași surse.
Mai multe informații despre piața germană, în:
– Vara 2023: TUI a recuperat 95% din rezervările pentru 2019
– Vânzările de croaziere au crescut cu peste 40% în Germania
Astfel, pentru prima dată în acest an, încrederea agențiilor de turism a scăzut în august, din cauza unei ușoare scăderi a vânzărilor de servicii de călătorie. Dar barometrul indică în continuare o stare de spirit mai bună decât în anul 2019, înainte de coronavirus.
Puteți vizita articolul de referință pe Fvw.
Sursă: hosteltur.com