Ibis modifică standardele hotelurilor economice, oferind călătorilor și localnicilor o experiență total nouă, axată pe ospitalitate, apropierea de comunitatea locală și o interacțiune socială mai mare. Această strategie răspunde noilor așteptări ale clienților, care au fost colectate de un studiu Ipsos comandat de ibis și realizat în șase țări.
80% dintre respondenți ar dori că acest nou tip de hotel să fie un loc social în care toată lumea, inclusiv clienții care nu sunt găzduiți, să se simtă binevenită. Rezultatul este o transformare autentică pentru brand, care dorește să poziționeze unitățile sale ca spații pentru toți, flexibili, primitori, moderne și care acoperă nevoile diferite ale clienților săi în orice moment al zilei.
Ibis intenționează să întâmpine vizitatorii într-un centru de viață în care oricine poate dormi, lua masa, întâlni oameni sau savura muzică live. O nouă gamă de posibilități într-un singur loc care atrage majoritatea respondenților (67%). De asemenea, dorește să ofere noi spații care favorizează interacțiunea socială și conexiunea între clienți, călători și localnici.
Check-in mobil
Conceptul clasic de recepție, până în prezent, una dintre cele mai simbolice caracteristici ale unui hotel, dispare. La sosire, un membru al echipei ‘Ibis Smile Team‘ întâmpină oaspeții și finalizează procesul de înregistrare la bar în timp ce se bucură de o băutură sau de pe fotoliile confortabile din hol.
Deși acest nou format de bun venit necesită utilizarea de tablete și o soluție mobilă proprie, permite angajaților să fie mai puțin statici și crește interacțiunea lor cu clienții. În ciuda creșterii soluțiilor tehnologice, interacțiunea umană rămâne elementul cheie pentru o întâmpinare reușită, așa cum confirma 61% dintre respondenți, care preferă să interacționeze cu o persoană în loc să utilizeze dispozitive tehnologice în momentul check-in-ului sau check-out-ului la hotel. Brandul se așteaptă să aibă întreaga rețea internațională a Ibis echipată în 2022.
Flexibilitatea designului
Pentru a depăși o întâmpinare caldă și personalizată noul concept Ibis evolueaza de la o abordare uniformă și standardizată la una flexibilă și personalizată datorită a trei noi idei de design. Designerii selectați din Europa, America Latină și Asia și-au bazat munca în străinătate, făcând din bar un loc privilegiat și făcând ca hotelurile să fie atractive pentru toți.
Călătorii vor avea opțiunea să aleagă camere în care să poată sta între una și șase persoane sau pot să aleagă un „Smart Room„, noul concept de grup care revoluționează standardele de accesibilitate, o cameră mare, cu mobilier funcțional care oferă mai multa accesibilitate, bunăstare, confort și securitate.
Oferta gastronomică reînnoită
Pentru a se asigura că toți clienții, atât locali, cât și călători, se pot bucura de un moment relaxant în unitățile lor, brandul a dezvoltat o nouă gamă de opțiuni gastronomice care vor completa experiența clienților.
Centrul hotelurilor, barul, va oferi un meniu personalizat, o identitate virtuală exclusivă și elemente de design noi care să ajute la crearea unei atmosfere unice. Cei responsbaili de fiecare Ibis pot alege între mai multe opțiuni și pot alege astfel conceptul cel mai adecvat caracteristicilor specifice ale clientelei lor, adaptate cartierului lor, pentru a oferi un meniu care să prezinte preparate locale și produse proaspete.
Muzica ca punct de întâlnire socială
De asemenea, brandul a decis să facă din muzică o parte integrant a experienței clienților lor pentru a favoriza interacțiunea socială între toate persoanele care trec prin unitățile sale. după cum au menționat 79% dintre respondenți, ascultarea muzicii este un element cheie în viața lor.
În acest an, Ibis va găzdui peste 100 de spectacole live de artiști emergenți care se numără printre cele mai recente tendințe locale și vor primi sprijinul altor artiști consacrați, cu posibilitatea de a concerta în șase țări. Această inițiativă răspunde așteptărilor clienților, după cum subliniază studiul Ipsos, în care 40% dintre respondenți au afirmat că le-ar plăcea să participe la evenimente live cu artiști emergenți locali în hoteluri.
Sursă: hosteltur.com