Hotelurile independente oferă distribuția lor opțiunilor de generare de experiențe

Distribuția și intermedierea hotelieră a depășit soluțiile generice și se îndreaptă către strategii specifice și segmentate care sunt posibile datorită inovațiilor în marketing și tehnologie. 

 

Hotelurile independiente s-au adăugat la această provocare de a ajunge la cât mai multe piețe, adoptând tot ceea ce le face speciale și diferite, dar folosind tehnologia, resursele și platafomele de marketing disponibile pentru lanțurile hoteliere. Acesta este obiectivul WorldHotels Collection, rețeaua mondială din peste 350 de hoteluri din categorii superioare, capabile să conecteze 32 de milioane de oaspeți în fiecare zi. 

 

„Cazurile de succes ale WorldHotels arată puterea unei etichete albe pentru distribuirea hotelului, care combinată și echilibrată cu un brand de hotel legate de experiențe poate ajută hotelierii să crească vânzările cu o medie de 30%, stimulând vizibilitatea brandului și accesul la mai multe piețe”, explică Geoff Andrew, CEO-ul companiei. 

Hotelurile independente oferă distribuția lor opțiunilor de generare de experiențe
Hotelurile independente oferă distribuția lor opțiunilor de generare de experiențe

 

Ingineri de experiență

Pentru a realiza acest lucru, compania subliniază experiența și ajută hotelurile să își construiască povestea „folosind ca și piloni valorile propiului brand și ale WorldHotels”, spune Andrew. Acest lucru este cunoscut sub numele de „inginerie de experiență”. 

 

WorldHotels a lansat programul Start with WHY, a cărui obiectiv principal este de a ghida unitățile hoteliere cu privire la modul de a crea, explica și transmite o experiență consecvență în toate publicurile lor, care reflectă aroma locală, valorile proprii și promisiunea de brand a Worldhotels. „Credem că valoarea acestei strategii multi-brand, spune CEO-ul companiei, care ne permite să oferim experiențe foarte diverse, dar foarte consistente în fiecare destinație în care WorldHotels are un hotel afiliat.”

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.