După aproape doi ani de pandemie, populația va acorda mai multă importanță ca niciodată călătoriilor și timpului liber în 2022, 81% dorind să se bucure de cel puțin o vacanță în următoarele șase luni și 54% care se așteaptă să cheltuiască mai mult pentru călătorii, conform unui studiu privind tendințele de călătorie realizat de Expedia Group și Wakefield Research. Aceste date globale se îmbunătățesc substanțial dacă vă concentrați pe piața germană: 84% dintre acești turiști intenționează să-și facă bagajele în următoarele șase luni si 62% au clar că vor cheltui mai mult pe vacanțe, potrivit acelui raport, care evidențiază, de asemenea, previziuni promițătoare pentru piața franceză: 90% dintre cetățenii țării vecine plănuiesc să călătorească în primul semestru și 57% vor plăti mai mult decât înainte de COVID-19.
Datele colectate de Traveller Value Index: 2022 Outlook arată că: călătoriile sustenabile sunt din ce în ce mai populare pe piața germană.
Astfel, 58% dintre turșstii germane sunt dispuși să plătească mai mult pentru ca o călătorie să fie durabilă, în timp ce jumătate (48%) dintre acești călători vor alege o destinație mai puțin aglomerată pentru a reduce efectele turismului excesiv.
În mod similar, acești turiști vor călători mai responsabil și mai conștient. Doi din cinci (41%) dintre călătorii germani vor adăuga timp suplimentar pentru servicii și tranzit, ajutând la minimizarea cozilor lungi, stresul muncitorilor și zborurile pierdute.
Pe lângă acest interes crescând pentru turismul durabil și responsabil, flexibilitatea continuă să conducă în clasamentul priorităților acestor călători. Astfel, 84% spun că opțiunile tarifare și flexibile fac diferența atunci când rezervă un zbor online. Și 85% dintre acesti turiști preferă conexiuni optime de zbor – cel mai răspuns dintre toate țările chestionate.
Piața franceză
Pentru piața franceză, ofertele excelente și flexibilitatea rămân priorități de top pentru acești turiști: 88% dintre călători spun că opțiunile de flexible sunt importante atunci când rezervă un zbor online. De asemenea, pentru 85%, tarifele reduse sunt esențiale, răspuns cu cel mai mare punctaj alături de cetățenii mexicului.
Tot în Franța, călătoriile durabile devin din ce în ce mai importante: 47% dintre călătorii francezi sunt dispuși să plătească mai multe taxe pentru ca o călătorie să fie sustentabilă, în timp ce 44% spun că vor alege o destinație mai puțin aglomerată pentru a reduce efectele turismului excesiv.
Turiștii francezi sunt, de asemenea, angajați să călătorească mai responsabil și mai conștiincios: 36% vor adăuga timp suplimentar pentru servicii și tranzit, contribuind la minimizarea cozilor lungi, a stresului muncitorilor și a zborurilor pierdute.
Sursă: hosteltur.com