Shadow

Consumatorii de călătorii valorează în continuare flexibilitatea prețului

Prețul nu mai este principalul factor în deciziile de călătorie, potrivit unui studiu recent al Expedia Group, cu 8.000 de consumatori din 8 piețe majore de călătorii. „Un sentiment pozitiv în ceea ce privește pașapoartele de vaccinare, creșterea bugetelor și o cerere constantă de securitate și protecție financiară„, sunt principalele concluzii ale Traveler Value Index al platformei agențiilor online. 

Un nou studiu realizat de platformă online Expedia Group, Traveler Value Index, arată că „atitudinea față de călătorii se schimbă”.

Tendința conform căreia prețul nu este principalul factor în alegerea unei călaăorii este confirmată pe deplin în analiza acestui sondaj.

Identificăm modificări în preferințele consumatorilor de călătorii. Fotografie: Expedia Group.

„Când analizăm toate experiențele turistice, siguranța și protecția financiară se află pe lista priorităților de top pentru călători – aceasta este o trecere de la noțiunea preconcepută conform căreia prețul este cel care determină comportamentul consumatorilor. 

Mai mult de unul din patru călători apreciază mai mult posibilitatea de a primi o rambursare, mai ales în cazul companiilor aeriene (26%) și a chiriilor de vacanță (26%); urmat de protocoale extinse de curățare și dezinfectare.

Claritate în comunicare 

Aceste rezultate arată necesitatea ca furnizorii de turism să comunice în mod clar atât politicile lor de anulare, cât și măsurile de curățare, pentru a elimina preocupările călătorilor și a construi încredere.

„Pe măsură ce ratele de vaccinare cresc și frontierele se deschid în întreaga lume, oamenii sunt gata și dornici să călătorească. Cu toate acestea, lunile de incertitudine influențează deciziile lor de călătorie și schimbă înțelepciunea convențională în ceea ce privește prețul ca principal motor al rezervpărilor”, explică Arianne Gorin, președintele Expedia for Business la Expedia Group.

„Aceste date arată că oamenii vor să rezerve la furnizori de turism de încredere, care își vor îndeplini așteptările de experiență, îi vor păstra în siguranță și își vor proteja investițiile și banii”. 

După o perioadă de incertitudine, Traveler Value Index arată că oamenii consideră acum călătoriile ca făcând parte din prioritățile lor de cheltuieli. Mai mult de o treime (34%) dintre respondenți au bugete de călătorie mai mari decât sunt disponibile în 2020.

Factori de decizie, în ordine de importanță

  • Posibilitatea de a obține o rambursare integrală dacă planurile tale se schimbă
  • Prețuri neobișnuit de mici ca urmare a cererii scăzute în timpul pandemiei
  • Experiența contactless, cum ar fi check-in online la hoteluri sau închirieri de vacanță, acces fără card sau tickete de îmbarcare digitale
  • Politici care respectă mediul, cum ar fi utilizarea redusă a materialelor plastice sau angajamentul față de produsele alimentare și de origine locală.
  • Proceduri îmbunătățite de curățare și igienizare
  • Politici flexibile pentru schimbarea rezervărilor
  • Beneficii suplimentare, îmbunătățiri sau upgrade-uri

Tipuri de călătorii 

  • Frecvența și durata șederilor se schimbă. Mulți călători, 60% preferă călătoriile naționale pe termen scurt, cu toate acestea intenționează să facă mai multe escapade: aproape jumătate dintre cei chestionați (41%) doresc călătorii mai dese și mai scurte
  • Perspectivele pentru călătoriile internaționale se îmbunătățesc, de asemenea, cu mai mult de un sfert (27%) dintre călătorii care deja se gândesc să călătorească într-o altă țară în anul următor.
  • În plus, aproape trei sferturi (71%) dintre călători se simt confortabil cu ideea de a folosi și de a prezenta un pașaport de vaccinare pentru a călătorii către destinații din străinătate.
  • O altă tendință reflectată în raport este dorința mai mare de a se bucura de experiențe noi și diferite, în locul destinațiilor deja cunoscute sau cu o legătură emoțională.
  • 75% dintre călători afirmă că pot alege o destinație de călătorie în care nu au mai fost; mai mult de jumătate (52%) vor folosi un nou mod de transport și aproape un sfert (22%) caută deja o experiență o dată în viață în următoarea lor călătorie.

Valori personale 

Potrivit Traveler Value Index, călătorii continuă să ia decizii cu privire la rezervările lor turistice pe baza valorilor lor, iar aceste decizii reflectă propriile opinii personale.

Călătorii sunt dispuși să sprijine practicile durabile; și aproape trei din cinci (59%) ar plăti tarife mari pentru a-și face călătoria mai sustentabilă.

În plus, majoritatea respondenților (65%) ar rezerva cu furnizorii de turism care au politici incluzive. Aceasta include cazările deținute de femei sau minorități, care oferă alternative și propuneri persoanelor cu dizabilități sau care promovează un mediu respectuos și primitor pentru comunitatea LGBTQIA+.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.