Agenții de turism care nu au început încă să lucreze cu inteligența artificială, care astăzi sunt majoritatea, vor face acest lucru probabil în curând. Prin urmare, este important că aceștia să știe ce poate face o inteligență artificială generativă (GAI) pentru activitatea lor. Cu ajutorul Amadeus, HOSTELTUR a reușit să stabilească diferitele sale funcții specifice fiecărui moment.
În general, se poate spune că agențiile de turism au posibilitatea de a adopta acestei noi tehnologii și de a le pune în slujba lor, de exemplu, prin automatizarea sarcinilor repetitive pentru a elibera timp și a maximiza serviciile oferite de clienților, „oferind o valoare reală și de neînlocuit”, potrivit Amadeus.
Inteligența artificială generativă: înainte, în timpul și după călătorie
Înainte de călătorie
După cum arată recentul raport Travel Trends 2024 al Amadeus, în 2024 și dincolo de aceasta data, va exista în continuare nevoia și dorința de a lucra cu agenți de turism umani. La urma urmei, aceștia reunesc valoarea „influencerilor” ca persoane care au experiența în lumea reală și propriile recomandări de împărtășit, iar Inteligenţa Artificială Generativă (GAI) poate aduce capabilități tehnologice care să contribuie la recomandările pe care le fac.
Potrivit raportului, faza de planificare va fi îmbunătățită și îmbogățită pe măsură ce inteligența artificială generativă va crea experiențe de căutare si de cumpărare mai stimulative, centrate pe călător. Noile instrumente vor avea capacitatea de a căuta, rezuma și prezenta informațiile în moduri noi și accesibile, stimulând cererea și reducând costurile de achiziție a clienților. Pârțile interesate vor avea o cunoaștere și viziune mai ample a motivațiilor și acțiunilor unui călător. Cu GAI, scopul călătoriei, așteptările, disponibilitatea de a plăti, și multe altele, pot fi identificate prin conversații cu chatbots.
În timpul călătoriei
Inteligența artificială generativă le va permite agenților de marketing in domeniul călătoriilor să propună oferte relevante pe tot parcursul călătoriei. Instrumentul poate sugera activități personalizate la destinație.
După călătorie
Instrumentele alimentate de GAI pot ajuta companiile de turism să analizeze feedback-ul clienților și să identifice tendința sau tipare, oferind informații valoroase despre sentimentul clienților și oportunități de personalizare. De exemplu, prin crearea unor profiluri diferite de călători.
Mai multe informații despre AI în agențiile de turism:
– Amadeus: inteligența artificială generativă va permite o călătorie personalizată
– Inteligența artificială permite agenților de turism să economisească 70% din ziua lor de lucru
– Va însemna apariția inteligenței artificiale dispariția operatorilor de turism