Shadow

Booking.com revine pe profit în prima jumătate a anului 2022

Datorită profiturilor de 857 de milioane de dolari (856 de milioane de euro) pe care le-a realizat în al doilea trimestru, Booking.com a revenit la cifre negre în toată prima jumătate a anului 2022, perioada în care și-a dublat veniturile față de 2021

 

Rezultatul primului semestru al acestui an reprezintă profituri de 157 de milioane de dolari (156 de milioane de euro) față de perderile de 222 de milioane de dolari (221 de milioane de euro) anul trecut. A fost rezultatul bun din al doilea trimestru, cu profituri de 857 de dolari față de pierderi de 167 de milioane de dolari (166 de milioane de euro) anul precedent, care a dat naștere acestui echilibru excelent. 

 

Din punct de vedere al veniturilor, acestea au fost de 4,294 miliarde de dolari (4,292 miliarde de euro) din aprilie până în iunie, reprezentând o creștere de 99% față de 2,160 miliarde de dolari (2,159 milioane de euro) în aceeași perioadă a anului 2021. De asemenea, OTA și-a dublat cifra de afaceri pe ansamblu al primului semestru, trecând de la 3,301 miliarde de dolari (3,299 miliarde de euro) anul trecut la 6,989 miliarde de dolari (6,986 miliarde de euro) în anul curent. 

 

Rezervările brute în perioada aprilie-iunie au ajuns la 34,5 miliarde de dolari (34,498 de miliarde de euro), reprezentând o creștere de 57% față de anul precedent. Numărul de nopți de hotel rezervate a crescut cu 56%. 

 

„Am atins un nou punct de cotitură în redresarea companiei noastre după impactul pandemiei, nopțile în cameră pentru al doilea trimestru depășind pentru prima dată nivelurile din 2019”, a declarat Glenn Fogel, CEO al Booking Holdings. 

 

„Continuăm sa vedem o creștere foarte puternică a ADR care a contribuit la creșterea numărului de rezervări brute cu 38%”, a adăugat el. În ceea ce privește viitorul imediat, el a avansat că „ne așteptăm la venituri record pentru trimestrul al treilea și lucrăm foarte strâns cu clienții și partenerii noștri pentru a desfășura un sezon estival cu o ocupare foarte mare”. 

 

Mai multe informații în știrea Crește vânzarea directă a hotelurilor, dar și presiunea din partea lui Booking

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.