Shadow

Availpro și Fastbooking se integrează în D-Edge

Era doar o chestiune de timp, după cumpărarea a Availpro de către AccorHotels, care a avut loc după achiziționarea companiei Fastbooking în 2015, ca lanțul francez să decidă să unească atât tehnologia hotelieră, cât și soluțiile de marketing online, pentru a crea D-Edge. Noul brand propune o gamă unică de soluții tehnologice pentru hotelieri, pentru a maximiza veniturile din distribuție

D-Edge devine astfel cel furnizorul de servicii de distribuție hotelieră numărul unu în Europa și a treia din lume, cu o gamă de peste 120 de soluții, o bază de clienți de 11.000 de hoteluri și o prezență locală mare în peste 100 de țări din Europa și Asia-Pacific; în cuvintele CEO-ului său și precursorul operațiunii, Pierre-Charles Grob, „una dintre cele mai complete game de soluții de pe piață”.

Grob este convins „că tehnologia și marketingul trebuie să interacționeze pentru a obține o distribuție reușită a hotelului. Pentru ca hotelierii să rămână competitivi, este esențial să beneficieze soluții neîntrerupte care să acopere tot procesul de căutare și rezervare”. În acest sens, el adaugă, „prin combinarea experienței Availpro și Fastbooking, putem oferi soluții complete clienților noștri și îi putem ajuta să-și concentreze strategia de distribuție la nivel global, simplificând în același timp viața lor”.

Soluțiile sale sunt prezentate în cinci familii: Sistemul de rezervări central (motor de rezervări, manager de canal, GDS, inventar central, automatizarea plăților); Serviciul de date (recomandări și monitorizarea prețurilor, reputația online, analiza performanței); Hub de conectivitate (conexiuni la peste 500 de soluții terțe: PMS, RMS, CRM, OTA, etc.); Medii digitale (anunțuri grafice, marketing în motoare de căutare și metasearch); Crearea de site-uri web (design și dezvoltare web, creare de conținut, producție multimedia).

 

Companie Saas

D-Edge, după cum a explicat CEO-ul său, „este o companie SaaS (software-ul ca serviciu). Ca furnizor de tehnologie, considerăm că inovația ar trebui să simplifice viața utilizatorului. Ca o companie B2B credem că primul nostru angajament este de a oferi produse de încredere. Pentru aceasta, investim foarte mult pentru a ne asigura că clienții și partenerii noștri îmbunatățesc eficiența afacerii prin soluțiile noastre„.

Așa cum a subliniat Grob, sunt „o companie globală cu o rețea locală solidă în care acordăm prioritate relațiilor umane, locației și proximității. Personalul, compus din 350 de bărbați și femei, este în serviciul clienților săi din mai mult de 25 de birouri din întreaga lume. Echipa de asistență vorbește 20 de limbi, iar instrumentele sunt dezvoltate în mai mult de 35. Credem în afaceri cu umanitate, echitate și eficiență„.

 

Sursă: hosteltur.com

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.