TripAdvisor a anunțat lansarea noului său program de abonament TripAdvisor Plus, cu care, pentru prima dată, hotelurile și alte spații de cazare turistice își pot „extinde vizibilitatea și pot ajunge la un public de a călători cu putere de cumpărare ridicată și dispuși să rezerve”, potrivit surselor din potral. Este astfel prezentat ca o alternativă la modelul online de distribuție hotelieră„, gratuit pentru hoteluri, dar nu și pentru clientul final, care trebuie să plătească 99 USD (83 euro) pe an pentru a accesa reduceri și servicii speciale.
Hotelurile incluse în TripAdvisor Plus poartă o insignă specială și își măresc vizibilitatea pe platformă cu o locație mai bună, ajutându-i să se diferențieze de concurența lor și în acest fel, așa cum se subliniază din portal, „să își crească rezervările la un cost mai mic decât canalele tradiționale într-un timp crucial de economisire a costurilor, deoarece industria de cazare se confruntă cu recuperarea de la pandemie”.
Aderarea la program este gratuită pentru hoteluri, fără costuri de abonament și rate de comision zero; dar nu și pentru călători care trebuie să plătească o taxă anuală de 99USD (83 de euro) pentru a accesa reduceri speciale, servicii personalizate, beneficii și avantaje, cum ar fi detalii în cameră, upgrade-uri, dacă sunt disponibile și invitații la spa”.
Cum funcționează
TripAdvisor este prezentat astfel ca o alternativă la modelul tradițional de distribuție hotelieră online. În acest fel, potrivit surselor companiei, „în loc să cheltuiască până la 30% din fiecare rezervare pe comisioane, unitățile de cazare își pot reduce acum semnificativ costurile de distribuție către terți și pot transfera aceste economii clienților finali prin reduceri și beneficii, crescând cererea și îmbunătățind experiența oaspetului în același timp.
În plus, prin oferirea acestor reduceri și avantaje abonaților TripAdvisor Plus, hotelurile își măresc vizibilitatea pe platformă, atât în rândul membrilor programului, cât și al celor care nu sunt membri, deși numai primii pot vedea și accesa prețurile speciale, păstrând astfel integritatea tarifară. De asemenea, hotelurile care participă la program vor avea acces la toate datele clientului din fiecare rezervare.
Kanika Soni, director comercial al TripAdvisor, a indicat în acest sens că „TripAdvisor Plus va transforma terenul de joc pentru călători și hotelieri. Primele se vor bucura de experiențe memorabile datorită serviciilor speciale și reducerilor, în timp ce unitățile vor avea un nou mod de a atrage clienți valoroși evitând în același timp comisioane mari către terți„.
TripAdvisor Plus pentru a îmbunătăți recuperarea
TripAdvisor recomandă hotelierilor să ia măsuri pentru a atrage cererea pentru vară în fața unei recuperări previzibile a fluxurilor turistice, deși totul va depinde de rata de vaccinare pe fiecare dintre piețele emitente. Pentru a face acest lucru, TripAdvisor Plus oferă un canal nou și inovator, care va permite să deblocați un set de avantaje pentru a ajuta hotelurile să atragă clienți deja dispuși să rezerve.
TripAdvisor Plus facilitează accesul la un segment de cerere cu valoare ridicată, deoarece în medie abonații săi vor cheltui mai mult pe sejururi mai lungi.
TripAdvisor a lansat noul său program în versiunea beta în decembrie anul trecut, vizând o mică parte din traficul său din Statele Unite va fi disponibil în curând tuturor călătorilor din țara respectivă, la care vor fi adăugate alte piețe ulterior. Cu toate acestea, hotelurile din întreaga lume interesate să atragă cererea din SUA se pot alătura acum acestei inițiative.
Și toate fără niciun angajament din partea hotelului, sau cerințe de disponibilitate anuale sau de ultimă cameră. În plus, puteți opri participarea în orice moment pe măsură ce nivelurile de ocupare se schimbă.
Sursă: hosteltur.com