Alianța dintre Expedia și Thomas Cook ajunge la toți emitenții majori

Alianța dintre Thomas Cook și Expedia pentru vânzarea de breaks și doar hotel a ajuns deja în nouă piețe din Europa, cele mai mari de pe continent, a anunțat operatorul de turism. În acest fel, acordul care îi permite să ofere tehnologia OTA, care a ajuns pentru prima dată la clienții din Regatul Unit în iulie, a continuat să se extindă în Suedia, Danemarca Norvegia, Finlanda, Belgia, Olanda și Franța, în timp ce este în fază beta în Germania

 

Așa cum a informat evisionturism în știrea Partea pozitivă a lui 2018 pentru Thomas Cook, raportul de pre-încheiere prezentat la sfârșitul lunii noiembrie a subliniat progresul parteneriatului încheiat cu Expedia cu privire la tehnologie și continut. Acordul dintre Thomas Cook și Expedia a fost semnat în septembrie 2017 și este destinat în special creșterii în Europa în segmentul de city breaks. 

 

Anul trecut, trei din cele patru rezerve ale Thomas Cook în Germania au fost realizate prin intermediul agențiilor partenere. 

 

Acum, lansarea acestei alianțe în Germania, cea mai mare piață pentru Thomas Cook, va oferi clienților săi opțiuni mai largi pentru city breaks sau rezervări de doar hoteluri, contractate prin Expedia Group. Inițial, lansat ca test, Thomas Cook a început să ofere o selecție limitată de inventar de hoteluri agentiilor sale partenere folosind tehnologia Expedia, care respectă standardele de siguranță și sănătate ale grupului. 

Alianța cu Expedia se axează în special pe produsul urban.
Alianța cu Expedia se axează în special pe produsul urban.

 

Potrivit acordului dintre cele două companii, operatorul va distribui și propriile produse de vacanță printr-o selecție de branduri Expedia. Astfel, grupul are un canal suplimentar de vânzări care ajută la reducerea riscului operațional, spune Thomas Cook, permițându-i să maximizeze beneficiile scării sale de distribuție. Grupul observă că în perioada introductivă, clienții au răspuns bine la creșterea opțiunilor. 

 

Conversia rezervărilor a crescut de trei ori, cu o creștere de trei cifre în unele piețe. 

 

Împreună cu strategia dezvoltată împreună cu Webjet, setul de rezervări de cazare a crescut cu 58% în 2018 față de anul precedent. În același timp, parteneriatul a permis lui Thomas Cook să obțină economii semnificative de costuri. 

 

CEO-ul său, Peter Frankhauser, a subliniat că „introducerea produsului Expedia Group în Germania, cea mai mare piață a noastră pentru vacanțe în oraș și interne, este un alt semn al dezvoltării pozitive a strategiei. Suntem optimiști cu privire la perspectivele pentru această parte a afacerii, în timp ce finalizăm automatizarea afacerii noastre complementare. În plus, opțiunea de distribuire a vacanțelor prin intermediul brandurilor Expedia Group, în care avem o capacitate excesivă, reduce riscurile și ne pune într-o poziție mai bună pentru a ne dezvolta strategia”. 

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.