Shadow

Travelzoo: cum să inspiri călătorii

„Vrem să fim o sursă de inspirație pentru călători”. Acesta este motto-ul în spatele portalului de călătorii Travelzoo  de când a fost creat în Statele Unite în urmă cu mai bine de 20 de ani. Pentru a realiza acest lucru, nu au doar oferte la prețuri imbatabile pe piață, ci sunt și propuneri „pregătite de călători experți, nu de algoritmi” ținând cont de opiniile comunității sale de parteneri, după cum a explicar pentru HOSTELTUR, directorul general al companiei pentru Spania și Franța, Stephan Keschelis

Unicitatea ofertelor lor de călătorie, sejur sau zbor este că sunt vândute „cu cel puțin” cu 30% mai ieftin decât prețul pieței. Este o condiție „esențială” ca ele să fie distribuite în acel Top 20 al săptămânii, potrivit Keschelis.

Acestea sunt propuneri încheiate de Travelzoo cu cei peste 5.000 de furnizori ai săi, care pot fi agenți online, hoteluri, companii aeriene, operatori de turism sau croaziere.

Pentru a-și configura ofertele, acestea se bazează pe sondajele membrilor lor și pe istoricul rezervărilor pe care le-au făcut. De exemplu, chiar acum ceea ce este cel mai solicitat la sfârșitul anului sunt capitalele europene, precum Praga sau Budapesta, precum și Insulele CanareCaraibeThailanda și Vietnam.

Stephan Keschelis, pe plaja Baixador, în Casteldeffels (Barcelona).

Dar, în orice caz, potrivit lui Keschelis, este „un sistem flexibil” care se adaptează la cerințele partenerilor.

Produsul vedetă dintre cele 20 de oferte ale săptămânii este de obicei „o călătorie care include zborul și hotelul la un preț foarte atractiv”. Atât de mult încât însuși CEO-ul recunoaște că până și „aceași parteneri sunt surprinși că este atât de ieftin.

Prețul mediu de vânzare al ofertelor sale este în jur de 200 de euro, „dar există ceva pentru toate buzunarele”, de la excursii de lux la propuneri foarte ieftine doar pentru un avion sau doar un hotel. Ceea ce nu oferă și nu plănuiesc să comercializeze în viitor sunt vizite sau excursii. „Întotdeauna am fost fideli modelului nostru de călătorie inspirațional„, subliniază șeful portalului în Spania și Franța.

Stephan Keschelis: „Există dorința de a recupera timpul pierdut și de a face acele călătorii și escapade la care am visat mereu”.

El recunoaște că criza COVID-19 a fost o lovitură serioasă pentru companie, în același mod în care a fost pentru întreaga industrie turistică mondială. Veniturile sale globale au fost reduse aproape la jumătate, de la 104,9 milioane de dolari (91,7 milioane de euro) în 2019 la 53,6 milioane (47 de milioane de euro) în 2020.

Dar pandemia nu a însemnat doar o reducere drastică a veniturilor, ci a adus și ceva nou care va dura pe piață. Aceasta este cea mai mică anticipare din rezervările călătoriilor. Keschelis explică faptul că înainte de pandemie avansul rezervărilor în Travelzoo era de aproximativ șase săptămâni, în timp ce acum, în medie, este între două sau trei săptămâni, deși „sunt călătorii care sunt rezervate cu o zi înainte de plecare„, avertizează el.

Și, există un element în care portalul de călătorii are mari speranțe și este că după pandemie sunt mulți călători care își doresc acum ca locul de vacanță pentru 2022 să fie un loc special sau diferit. În cuvintele lui Stephan Keschelis, „există dorința de a recupera timpul pierdut și de a face acele călătorii și evadări la care am visat întotdeauna”.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.