Ryanair își continuă strategia de a încheia acorduri cu diverse agenții de turism online (OTA) pentru vânzarea de bilete. Alianța cu compania britanică On the beach este cel de-al patrulea acord încheiat de compania aeriană irlandeză low-cost, după acordurile cu TUI, Kiwi și LoveHolidays. Și urmează aceeași linie ca și cele anterioare, cu condiția de a nu suprataxa produsele companiei aeriene.
Ca și în cazul celorlalte acorduri, alianța cu On the beach va garanta clienților OTA că datele lor de contact și de plată sunt furnizate corect către Ryanair. Compania aeriană se asigură că aceștia au acces direct la contul lor myRyanair și primesc informații despre zboruri prin e-mail.
În cadrul acestui nou acord, On the Beach se angajează să afișeze doar prețurile reale ale Ryanair, fără suprataxe, și să transmită toate datele de contact și de plată ale clienților către Ryanair. Acest lucru înseamnă că clienții nu vor trebui să parcurgă „procesul de verificare a clientelei Ryanair pe care clienții OTA pirat neautorizați trebuie să îl parcurgă în continuare”.
În plus, în cadrul parteneriatului cu On the beach, clienții vor continua să beneficieze de avantajele oferite de OTA, cum ar fi planurile de plată flexibile, lounge VIP gratuit, fast track și protecția sistemului ATOL.
Se închide astfel, pentru moment, capitolul neînțelegerilor dintre Ryanair și On the beach, după ce a închis accesul la vânzare de bilete de către agențiile online și procesul intentat de agenția online împotriva Ryanair pentru abuz de poziție dominantă.
Mai multe știri despre subiect:
– eDreams spune că două sentințe îi permit să vândă zborurile Ryanair
– Ryanair continuă să extindă acordurile: semnează o alianță cu TUI
– Un tribunal din Milano respinge pretențiile Lastminute la adresa Ryanair
– Ryanair și agențiile, în conflict cu privire la politica de vânzare a zborurilor
Sursă: hosteltur.com