Shadow

Platforma virtuală lansată de Statele Unite pentru a stimula turismul

Agenția dedicată promovării turismului din Statele UniteBrand USA, a lansat în luna octombrie o platformă online numită Brand USA Global Marketplace, destinată să devină un punct de întâlnire și interacțiune între agenții naționali și public, având în vedere limitările de călătorie internațională impuse de criză de COVID-19

 

Este un spațiu virtual permanent și personalizat care oferă acces la o gamă largă de destinații, atracții și locuri de interes din Statele Unite și care reinventează târgurile și evenimentele convenționale în fata restricțiilor de călătorie, așa cum explică entitatea de promovare. 

 

„Suntem încântați să lansăm Brand USA Global Marketplace în 2020, o platforma digitală total inovatoare, care va permite partenerilor noștri și publicului internațional să devolte relații de afaceri relevante și contacte atunci când acestea sunt cele mai necesare”, a declarat  Christopher L. Thompson, președinte și CEO al Brand USA, printr-un comunicat. 

Scena centrală Brand USA Global Marketplace.

 

Prin sesiuni de lucru și networking, precum și evenimente la scară largă în diferite fusuri orare, noua platformă își propune să încurajeze industria turismului global și diferitele destinații din Statele unite să mențină relații continue. 

 

Aproximativ 150 de companii și entități din SUA sunt așteptate să participe, inclusiv destinații, birouri de turism, servicii de transport, atracții, cazare și grupuri hoteliere și operatori turistici, printre alții. 

 

„Când va fi sigur, lumea va călători din nou în Statele Unite, dar între timp, Brand USA Global Marketplace va informa și sprijini partenerii noștri și va menține prezența Statelor Unite pe piață, atât în mass-media, cât și în rândul consumatorilor”, a spus directorul de marketing, Tom Garzullo. 

 

Platforma are cinci portaluri pentru exploatarea virtuală a tuturor celor 50 de state, cinci teritorii și Districtul Colombia, care oferă utilizatorilor înregistrați itinerarii de călătorie, materiale de marketing și sfaturi de la experți din industrie. 

 

Scena principală (Main Stage) este dedicată seminariilor specializate, în timp ce pavilioanele (USA Partner Pavillions si Buyer Pavilion) sunt împărțite pe zone geografice care reprezintă întreaga țară și oferă spații pentru întâlniri virtuale. 

 

În Networking Lounge, participanții pot interacționa dincolo de sesiunile programate. În plus, trei ecrane vor fi dedicate vizionării videoclipurilor la cerere (Video On-Demand), cu un program care include conținut educațional și de divertisment care vor permite descoperirea destinației. 

 

Pe de altă parte, utilizatorii înregistrati vor avea acces la o servietă virtuală și la o cutie postală pentru cărți de vizită, printre alte instrumente de networking

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.