OMT pune în valoare turismul intern pentru a promova redresarea

Turismul intern se va întoarce mai repede decât călătoriile internaționale, oferind o oportunitate pentru toate destinațiile de a-și reveni de la repercursiunile sociale și economice ale pandemiei de COVID-19, potrivit Organizației Mondiale a Turismului (OMT). De fapt, el susține că, pe măsură ce restricțiile globale de călătorie încep să se ușureze, destinațiile se concentrează pe piețele lor interne și multe dintre ele oferă chiar stimulente pentru a încuraja cetățenii să exploreze propriile țări. 

 

În 2018, în întreaga lume s-au efectuat aproximativ 9 miliarde de călătorii de turism intern în întreaga lume, de șase ori mai mult decât numărul sosirilor de călători internaționali (1,4 miliarde in 2018), potrivit datelor OMT. 

 

Din ce în ce mai multe țări iau măsuri pentru a-și dezvolta piețele, iar inițiativele includ marketing, promovare și stimulente financiare. 

 

Un raport al organizației menționate mai sus include următoarele exemple de destinații care dezvoltă strategii pentru a încuraja călătoriile interne. 

 

Italia. Inițiativa Bonus Vacanze oferă familiilor cu venituri de până la 40.000 de euro contribuții de până la 500 de euro pe care să le cheltuiască pentru cazare turistică internă. 

 

Malaezia. A alocat 113 milioane de dolari – aproximativ 95 de milioane de euro – în bonuri de reducere pentru călătorii, precum și o scutire de impozite personale de până la 227 de dolari – în jur de 192 de euro – pentru cheltuielile legate de turismul intern. 

 

Costa Rica. A mutat toate sărbătorile din 2020 și 2021 în zilele de luni, astfel încât costaricenii se pot bucura de weekenduri lungi pentru a călători prin țară și a-și prelungi șederile. 

 

Franța. Prin campania #CetÉtéJeVisiteLaFrance („În această vară, vizitez Franța”) pune în evidență diversitatea destinațiilor din toată țara. 

 

Argentina. A creat un Observator intern al turismului pentru a oferi un profil mai bun al turiștilor argentinieni. 

 

Tailanda. Aceasta va subvenționa cinci milioane de nopți de cazare la hotel la 40% din tarifele normale ale camerelor pentru până la cinci nopți. 

 

Conform unei analize a OMT, în majoritatea destinațiilor, piața internă generează venituri mai mari decât în străinătate. În țările Organizației pentru Cooperare și Dezvoltare Economică (OCDE), turismul intern reprezintă 75% din cheltuielile totale pentru turism, în timp ce în Uniunea Europeană este de 1,8 ori mai mare decât pentru cheltuielile pentru turismul de intrare. 

 

Cele mai mari piețe de turism intern în ceea ce privește cheltuielile sunt Statele Unite, Germania, Japonia, Regatul Unit și Mexic. 

 

„OMT estimează că turismul intern se va recupera mai repede și mai puternic decât călătoriile internaționale. Având în vedere amploarea turismului intern, acest lucru va ajuta multe destinații să se recupereze de la repercusiunile economice ale pandemiei, protejând atât locurile de muncă cât și mijloacele de subzistență și este permisă returnarea beneficiilor sociale pe care turismul le oferă”, potrivit secretarului general al OMTZurab Pololikashvili

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.