Shadow

KLM a transportat 35,1 milioane de pasageri în anul 2019

Comunicat de presă

KLM Royal Dutch Airlines, cea mai veche companie aeriană comercială care încă operează sub numele original, anunță depășirea pragului de 35 de milioane de pasageri în anul 2019, având o creștere procentuală de 3% comparativ cu anul anterior. Pe parcursul anului 2019 compania și-a reînnoit flota cu 13 aeronave și a adăugat 6 noi destinații în portofoliul său.

KLM 1

KLM operează în prezent 2 zboruri cu plecare din București spre Amsterdam la programul de iarnă și 3 zboruri la programul de vară. Acestora se mai adaugă zborurile operate în parteneriat cu Tarom, membru a aceleiași alianțe aeriene. Aproximativ 75% – 80% dintre pasagerii români călătoresc spre destinații intercontinentale, dintre care cele mai cerute sunt America și Asia, cu prețuri începând de la 500 euro.

2019, anul aniversar KLM

2019 a marcat și împlinirea a 100 de ani de la operarea primului zbor, peste 65.000 persoane participând la evenimentele festive organizate cu ocazia centenarului KLM100. În 2019 KLM a transportat 35 milioane de pasageri operând zboruri către 171 destinații prin hub-ul de la Amsterdam-Schiphol, al 6-lea cel mai mare din lume în ceea ce privește traficul internațional, și aproximativ 9.2 milioane de pasageri Transavia, companie low-cost deținută în totalitate de către KLM. Costa Rica și Bangalore (India) au fost adăugate în portofoliul KLM în iarna lui 2019, în total anul trecut rețeaua KLM fiind extinsă cu 6 rute, la cele 2 menționate anterior adaugându-se Boston, Las Vegas, Varșovia și Napoli. În plus, au fost transportate și 600.000 tone de mărfuri, dintre care 57.000 de tone au fost reprezentate de flori, Olanda fiind adesea sinonimă cu florile, în special cu lalelele.

13 noi aeronave in flota KLM, dintre care 4 noi aeronave Dreamliner

Flota companiei este formată din 172 aeronave, dintre care 17 Boeing 787 si 29 Boeing 777. 4 dintre aeronave sunt 787-10 Dreamliner, acesta fiind un avion de pasageri ultramodern bimotor de mare capacitate, cu două culoare și primul avion de pasageri construit îndeosebi din materiale compozite (80% când ne raportăm după volum și 50% la masă), asigurând economie mai mare de combustibil, de până la 30%, și costuri mai reduse de întreținere. Totodată, noua versiune 787-10 are autonomie extinsă, fiind un model ideal pentru cursele lungi, zgomotul este redus cu până la 60%, presiunea resimțită în cabină este mai apropiată cu 600 metri de cea de pe sol și umiditatea mai crescută față de modelele tradiționale, oferind un grad de confort extins milioanelor de pasageri. Aceste noi avioane au toate denumiri de flori, “Ghiocel” fiind cea de-a patra aeronavă Dreamliner 787-10 care s-a alăturat flotei KLM.

Printre prioritățile din 2019 ale companiei s-au numărat sustenabilitatea şi tehnologia, KLM fiind, de altfel, liderul în această direcție printre companiile aeriene. Emisiile de dioxid de carbon au fost reduse cu 80.000 tone doar în 2019, iar reprezentanți ai companiei au contribuit la plantarea a 678.000 copaci și 616 hectare de pădure tropicală. În plus, tapiţeria scaunelor noii clase World Business Class KLM este realizată din uniforme reciclate ale însoţitorilor de bord, încurajând astfel creativitatea si moda din elemente reciclate.

Din punct de vedere al tehnologiei, KLM și-a concentrate atenția spre digital, fiind supranumită și “cea mai digitalizată linie aeriană din lume”, fiind o prezență extrem de activă și în Social Media, unde au peste 23 milioane de fani și urmăritori și serviciu de asistență 24/7 în 10 limbi pe 7 platforme de socializare, WeChat, WhatsApp, Messenger, Twitter, KakaoTalk, Facebook și mai nou LINE, o rețea socială populară în Japonia, cu peste 600 milioane de utilizatori în întreaga lume. Prin aceste canale, KLM primește, în medie, peste 200.000 mențiuni în fiecare săptămână, acestora răspunzându-le în mod personal 350 de agenți care formează cea mai mare echipă de social media din lume.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.