Expedia, Google, Airbnb, eDreams, Hotelbeds….Imperiile contraatacă

Anunțuri/Accor, Airbnb, Alibaba, Amadeus, Booking, eDreams, Expedia, Facebook, Google, Home, Hotelbeds, Lufthansa, TUI, TripAdvisor, Ryanair… Marile branduri care au construit imperii în industria turismului sau în jurul ei știu că nu pot lăsa garda jos pentru nicio clipă. Acești giganți se întâlnesc începând de azi la Amsterdam, la congresul Phocuswright Europe 2019

 

„În ciuda angajamentului lor față de inovarea constantă, aceste imperii sunt predispuse să fie atacate de creaturi mai mari sau mai inovatoare”, subliniază PhoCusWright. 

Brandurile care domină industria călătoriilor au adăugat conținut, au câștigat încrederea consumatorilor … Dar acum trebuie să se apere împotriva impulsurilor noilor veniți. 

 

De fapt, adaugă compania organizatoare a congresului, „indiferent de dimensiunea pe care a-ți realizat-o, aceste branduri continuă să crească. Piața o cere”. 

 

Astfel, pentru brandurile dominante întrebarea este „Care va fi următorul pas?„. Și cine așteaptă la umbra pentru a încerca să strice dominanța. 

 

O piață de 286.000 de euro

Ceea ce este în joc este o piață imensă a turismului cu o cifră de afaceri estimată la 286.000 de euro în toată Europa și o creștere de 3% pe an prevăzută în următorii patru ani. 

 

Din acest volum de vânzări, 49% corespunde deja marketingului online, procent care va fi crescut la 55% în anul 2022, potrivit previziunilor PhoCusWright. 

 

Se așteaptă ca conferința care are loc la Amsterdam în zilele de 15 și 16 mai, să ne permită să înțelegem mai tendințele majore și mișcările strategice ale giganților care operează în distribuția turismului și planurile lor pentru anii următori. 

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.