Amadeus prezintă o nouă interfață de utilizator mai intuitivă cu NDC

Odată ce IATA și-a exprimat clar angajamentul față de NDC, care are drept scop a economisi costurile GDS-urilor, Amadeus continuă strategia de integrare a acestei tehnologii în oferta sa, pentru a evita pierderea agențiilor de turism. În această linie, veți încerca o nouă interfață de utilizator, mai intuitivă, cu NDC.

„Este vorba de atingerea unei noi etape pentru programul NDC-X al Amadeus. Totul este pregătit pentru Flight Center Travel pentru a testa interfața îmbunătățită și a începe rezervarea cu NDC în lunile următoare prin noua soluție integrată în Selling Platform Connect. Având importanța sa ca furnizor de călătorii la scară globală, cu peste 40 de branduri și operațiuni de capital în 23 de țări, evaluările a Flight Center vor fi esențiale pentru promovarea adoptării”, au declarat surse de la Amadeus.

Noul design include evaluările a Flight Center și a altor parteneri ai programului NDC-X al Amadeus și creează o experiență intuitivă a utilizatorilor „care satisface diversele nevoi comerciale ale diferitelor piețe”, adaugă acestea.

Mick Heitzinger, Product Director Flight Center Travel Group – EMEA, a comentat: „Unul dintre principalii factori care vor influența industria călătoriilor în 2019 v fi distribuția, deoarece conținutul NDC devine din ce în ce mai tangibil în fiecare zi. Scopul nostru a fost întotdeauna să echilibrăm prioritățile pe termen scurt ale NDC pe termen scurt cu crearea unei soluții de rezervare durabilă pe termen lung cu ajutorul partnerilor noștri de tehnologie”.

Heitzinger a adăugat: „A lucra în parteneriat cu Amadeus în cadrul programului NDC-X pentru a contribui la soluția cu NDC a fost o experiență plină de satisfacții. Am făcut multe progrese, mai ales că Flight Center a înființat la începutul acestui an o echipă specializată în distribuția globală pentru a dezvolta foaia de parcurs a NDC. Prioritatea noastră este de a ne asigura că clienții noștri beneficiază de oportunitățile oferite de NDC, iar îmbunătățirea interfeței Amadeus va permite în cele din urmă consultanților noștri de călătorie să acceseze o gamă mai largă de tarife și conținuturi ale NDC într-un mediu de tehnologie bine-cunoscut, în același timp, personalizează experiența de rezervare a clienților noștri”.

Rudy Daniello, Executive Vice President, Customer Operations, Travel Channels, Amadeus a adăugat: „Suntem mândri să arătăm fructele partneriatului nostru cu Flight Center și cu alți participanți la programul NDC-X, un eveniment foarte important pentru Program. În calitate de Cliente Pilot, Flight Center a adus o contribuție esențială la succesul programului nostru de la lansarea sa și suntem încântați să avansăm spre industralizarea NDC. Pe măsură ce ne pregătim pentru implementarea globală a soluțiilor noastre cu NDC și continuăm să avansăm în digitizarea industriei turismului, acest flux de lucru integrat bine conceput și o interfață îmbunătățită a utilizatorului vor îmbunătăți experiența de rezervare și de servicii pentru agențiile noastre cliente”.

Amadeus Selling Platform Connect, pe care Amadeus a distribuit-o în întreaga lume în 12 limbi, va avea conținutul NDC, iar interfața îmbunătățita va fi implementată într-o abordare pe etape care va începe în al doilea tirmestru al anului 2019. „Soluția actualizată va spori valoarea pentru agențiile de turism, permițând utilizatorilor să acceseze o gamă largă de conținut și să compare cu usurință zboruri și pachete din diferite surse. Trebuie remarcat faptul că interfața utilizatorului mai intuitivă va facilita instruirea și îmbunătățirea agențiilor de turism din întreaga lume”, asigură Amadeus.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.