Shadow

Agenții de turism britanici au iesit la vânătoarea de talente

Majoritatea țărilor europene au probleme cu atragerea și reținerea talentelor în industria turismului. În Regatul Unit acestea sunt reproduse și poate sunt accentuate de Brexit. În fața acestei situații, asociația patronală a agențiilor de turism ABTA a lansat o campanie de ameliorare a sittuației, care are la bază un videoclip întitulat „Travel is the industry to work in” (Turismul este industria în care să lucrezi).

Mai exact, noul videoclip durează două minute și este ultima fază a campaniei ‘#BePartofTravel” a organizației britanice, care își propune să îi ajute pe membrii săi să atragă și să păstreze talentele în compania lor. Videoclipul a fost difuzat pe LinkedIn și pe conturile de pe rețelele de socializare ale organizației.

Cadru din videoclipul publicat de ABTA
Cadru din videoclipul publicat de ABTA.

În plus, ABTA speră că toate agențiile asociate structurii sale să fie implicate în diseminarea acestei campanii și, de asemenea, să distribuie conținutul pe conturile lor de pe rețelele de socializare. Videoclipul principal a fost combinat cu o serie de piese mai scurte care conțin mărturii de la profesioniști activi ai agențiilor de turism.

Oportunitățile de călătorie, cultură și dezvoltarea carierei sunt printre principalele motive invocate pentru a intra în acest sector. 

În general, videoclipul ‘#BePartofTravel’, menit să atragă talentele interne, prezintă mărturii ale agențiilor de turism și ai operatorilor de turism membri ABTA care explică de ce lucrează în această industrie și diferitele motive pentru care absolvenții și cei care își schimbă cariera ar trebui să ia în considerare acest domeniu.

Provocări în procesul de recrutare

Directorul ABTA pentru educație și dezvoltare profesională Vicky Wolf, a declarat despre campania video că „tinerii care caută idei de carierp și cei care au lucrat cu abilități transferibile ar trebui să aibă în considerare o carieră în turism” și a reamintit că membrii ABTA „s-au confruntat cu provocări în materie de recrutare în timp ce industria continuă să se recupereze după pandemie”.

În videoclipul campaniei ABTA de recrutare și păstrare a talentelor participă prin împărtășirea mărturiilor lor angajați ai companiilor de turism britanice Sunvil, Intreprid Travel, No Just Travel, C&M Travel Recruitment Cosmos Tours, G Adventures și Club Voyages, printre altele.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.