Shadow

10 sarcini pe care ChatGPT le va îndeplini într-un birou de informare turistică

Inteligența artificială se integrează în diverse domenii ale sectorului turismului. În prezent, există deja o inițiativă de a oferi informații turistice prin intermediul unui chatbot bazat pe ChatGPT, care vorbește 95 de limbi, inclusiv toate limbile cele mai vorbite din lume și mai multe dialecte. Directorul executiv al startup-ului care l-a creat, Andrés Martínez, a explicat pentru HOSTELTUR tot ceea ce poate face acesta. 

Inteligențele de limbaj natural, cum ar fi ChatGPT, „vor face posibil ca un birou de turism fără resurse să atragă turiști ca și cum ar fi Madrid sau Barcelona”, a detaliat acest expert, care amintește că în 2016 Amadeus a detectat în studiul „The Future of Travel” că 61% dintre turiști preferă să caute informații online în loc să întrebe localnicii”, ceea ce înseamnă că chatbot-urile vor fi următorul pas.

10 sarcini pe care ChatGPT le va îndeplini într-un birou de informare turistică
Un chatbot bazat pe ChatGPT poate oferi informații turistice în orice moment imediat. Sursă: Hosteltur.

10 sarcini ale ChatGPT la un birou de informare turistică

  1. A răspunde instantaneu la orice solicitare. În 95 de limbi, într-un mod natural cu conținutul site-ului serviciului de informare turistică. „Dacă nu vă puteți permite un call center pentru a răspunde la solicitări, puteți implementa un chatbot ChatGPT pentru a răspunde în mod natural, cu conținutul site-ului dvs. web și să le cereți e-mailul la final pentru a le trimite toate informațiile și, astfel, să continuați să răspundenți la întrebări și să faceți recomandări în orice etapă a călătoriei” și să îi cunoașteți mai bine.
  2. Atragerea turiștilor cu un planificator personalizat. „La fel cum faceți la birou, de ce să nu o faceți cu toți cei care nu trec pe la birou?” Datorită „prompt-urilor”, ChatGPT poate fi educat astfel încât site-ul să poată fi folosit pentru a planifica sejurul în funcție de tipul de turist.
  3. Etichetarea tuturor resurselor și evenimentelor pentru a filtra sistemul de informare turistică în funcție de tipul de turist care este servit; familie, cuplu, animale de companie, sportivi, etc.; dar și în functie de durata și distanța vizitei, „muzee de văzut în 2 ore”, expoziții la 5 minute de hotel”, de exemplu.
  4. A răspunde imediat la întrebări cum ar fi dacă locul care urmează să fie vizitat este accesibil, dacă sunt permise animalele de companie, ora la care cozile sunt cele mai scurte etc.
  5. Accesibilitatea, prin adaptarea tuturor conținurilor. Puteți crea ghiduri în orice limbă. Cu doar 3 secunde de voce ChatGPT poate deja să facă o narațiune, cu pauze și respirații incluse, sau să preia orice voce din galerie, astfel încât destinațiile care nu pot investi resurse în angajarea de actori de dublaj, au deja un instrument ori de câte ori se crează o nouă resursă sau dacă doresc să ajungă pe o nouă piață. În plus, AI este deja capabilă să creeze videoclipuri în limbajul semnelor cu ajutorul asistenților virtuali și să traducă orice conținut.
  6. Furnizarea de informații chiar și atunci când biroul este închis. ChatGPT poate ajuta la personalizarea interfaței în funcție de turist, la afișarea de informații dinamice, „la a avea informațiile în mai putin de 10 secunde pe telefonul mobil, astfel încât aceste suporturi să devină un sprijin real pentru birouri și nu doar un alt element de întreținut”.
  7. Realizarea de rapoarte cu privire la tendințele turistice. Dacă, la fel ca 90% dintre destinații, avem informații răspândite în diferite locuri (site, aplicații, media, birouri, etc.) și manageri de conținut, ChatGPT poate colecta toate sursele din Google Analytics, rețelele sociale, registrele din birouri, pentru a oferi un raport cu tendințele turistice pentru luna sau anul respectiv”. Acest lucru oferă o radiografie a „turiștilor ideali” și astfel putem concentra conținutul pentru a promova mai bine destinația.
  8. Prezentarea activităților și evenimentelor, precum și disponbilitatea acestora. ChatGPT, pe lângă faptul că știe care sunt orele cel mai puțin aglomerate, pe baza comentariilor de pe rețelele sociale și a conținutului oficial, poate arăta în câteva secunde activitatea cea mai apropiată de locul în care se află turistul sau evenimentele zilei, pentru a putea obține biletul.
  9. Fidelizarea turiștilor. După ce interacționează cu o destinație, acesta poate trimite turistului informații legate doar de ceea ce își dorește să vadă, nu într-un mod generic, ci în limba acestuia și adaptate la nevoile sale. „Și, de asemenea, te ține minte și îți spune că îi este dor de ține înainte să se încheie anul”.
  10. Îmbunătățirea marketingului. ChatGPT poate programa campanii de marketing dacă are un CRM cu înregistrări pe toate canalele, pentru a face ca turiștii să revină, inclusiv pentru a propune produse turistice pe baza cererilor vizitatorilor.

 

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.