„Vara anului 2022 va fi probabil cea mai bună din toate timpurile pentru călătorii, chiar daca unele țări continuă să aibă restricții”. Așa prevede Peter Kern, CEO al Expedia Group, care cedează optimismului desenând un viitor plin de speranță în ciuda unui prezent plin de incertitudini în fața progresului omicronului în acest nou val de COVID-19. „Vara viitoare vor exista mari succesuri și sperăm ca va fi începutul sfârșitului impactului coronavirusului asupra călătoriilor”, spune Kern, care vede obstacole în calea călătoriilor de business în acest an.
Cu toate acestea, managerul este încrezator că industria va ieși „semnificativ îmbunățită” din această pandemie și evidențiază ceea ce va fi cea mai mare provocare pentru agențiile online în această nouă etapă: „a avea grijă de client în fața COVID„. așa cum se detaliază într-un interviu în TravelWeelkly.
- „Oamenii încearcă să-și dea seama cum să se protejeze și să facă față propriilor riscuri. Dar odată cu avansul omicronului, unele țări impun restricții, altele schimbă regulile și călătorul se gândește: „Ce înseamnă asta pentru mine? Pot anula?” Aceste schimbări creează incoveniente călătorilor și companiilor, pentru că trebuie să răspundeți clienților, care au nevoie de servicii la niveluri mult mai înalte”, detaliază el.
În acest sens, îndeamnă industria turismului să profite de această criză pentru a se spori și a se gândi la modul de îmbunătățire a experienței clienților. „Cred că există încă destul de multe reguli și procese învechite care fac totul mult mai complicat decât ar trebui să fie”, avertizează el.
În urma vânzării către American Express Global Business Travel (GBT), o agenție specializată în managementul călătoriilor corporative Egencia, Kern oferă mai multe informații depsre operațiune.
„Credem în călătorii corporative, așa că păstrăm un pachet de acțiuni ân companie și vom împuternici Amex GBT și alți jucatori de călătorii corporative. Dar încercarea de a acoperi totul a încetinit activitatea noastră. Așa că îi vom lăsa pe alții concentrează-te pe nevoi. Dar călătoriile de business vor reveni”, avansează el.
„In mod curios, agreementul a început să înlocuiască businessul în partea din fața a avionului. Dar orașele, desigur, se vor întoarce și vor beneficia din nou de călătoriile internaționale”, spune Kern, care adaugă la mesajul său optimist. „Din 2022 până în 2023 va fi o perioada grozavă pentru industrie și sper că lumea va călători din nou”, conchide CEO-ul Expedia.
Mai multe informații:
– American Express GBT va cumpăra unitatea de călătorii corporative de la Expedia
– American Express GBT încheie achiziția Egencia, o divizie a Expedia Group
Sursă: hosteltur.com