Grupul Lufthansa dorește să recruteze peste 2.000 de noi piloți până la sfârșitul anului 2025 pentru a lucra pe flotele de aeronave în creștere ale diferitelor sale companii aeriene. Noua campanie de recrutare flybig a grupului evidențiază în conținutul său numeroasele „fațete fascinante ale profesiei de pilot. Aceasta se adresează atât noilor veniți în profesia de pilot cât și piloților cu pregătire anterioară care doresc să se alăture unei companii aeriene din Grupul Lufthansa.
Cu sloganul „Pilot: slujba ta de vis, doar că mai bună”, noua companie se îndepărtează cu abilitate de clișeele obișnuite. Potrivit companiei, piloții de mâine sunt mai mult decât simpli aviatori: ei sunt, de asemenea, și mai ales, manageri ai echipajelor și gazde la bord, totul într-un mediu de lucru intrigant și cu adevărat global.
Pregătirea de 24 de luni este realizată de școala de zbor a Lufthansa, European Flight Academy, la un cost de 110.000 de euro, pe care piloții trebuie să îl strângă singuri, potrivit portalului Airliners.de.
Cursul constă într-o fază teoretică la Bremen sau Zurich și etape practice la Goodyear (SUA) și Grenchen (Elveția) sau Rostock-Laage (Germania). Pentru a asigura cele mai înalte standarde de siguranță și calitate, toate cursurile de pregătire a zborurilor EFA se desfășoară într-o flotă de aeronave de pregătire avansată standardizate.
Principalul avantaj oferit de formarea piloților la European Flight Academy, potrivit companiei, este faptul că absolvenții sau au prioritate la angajarea în companiile aeriene care fac parte din grupul Lufthansa.
De asemenea, grupul dorește să atragă în special tinere femei care doresc să urmeze o carieră în cabina de pilotaj. Însă toți candidații vor trebui să demonstreze un puternic spirit de echipă și abilități sociale.
O purtătoare de cuvânt a Lufthansa, citată de portal, a declarat că această acțiune este un semn al dificultăților pe care companiile aeriene le întâmpină pentru a găsi suficient personal. „Cererea este mai mare, următoarele cursuri, care încep la fiecare șase-opt săptămâni, sunt deja rezervate în proporție mare”, a spus ea.
În timpul pandemiei de coronavirus, Luftansa a eliminat multe locuri de muncă în cabina de pilotaj prin plăți compensatorii – prea multe, după cum s-a demonstrat în timpul redresării rapide după criză. Faptul că mulți piloți de linie se vor retrage din viața activă în următorii ani va duce, de asemenea, la o nevoie tot mai mare de personal.
Mai multe știri despre Lufthansa:
– Filiala de agrement a Lufthansa se pregăteste să decoleze în 2024
– Nouă branduri de turism în Top100 global al celei mai bune reputații
– Clasamentul celor mai menționate companii aeriene pe rețelele de socializare
Sursă: hosteltur.com