Shadow

Turism chinez post-covid: mai mult lux, excursii private și experiențe locale

China este un emitent în vizorul tuturor țărilor, deoarece înainte de pandemie, chinezii au făcut 155 de milioane de călătorii internaționale. Coronavirusul a frânat mobilitatea și în prezent nu sunt recomendate călătoriile neesențiale în străinătate, deși turismul intern se recuperează: 230 de milioane de călătorii în timpul vacanței de Ziua Muncii. Un raport Trip.com arată că în aceste călătorii a crecut cererea de lux, închirierile de mașini, excursiile private și experiențe locale, comportament care ar putea fi transferat la nivel internațional, odată cu eliminarea restricțiilor.

Un raport Trip.com privind Rezultatele și Tendințele Călătoriilor de 1 Mai, arată o „redresare puternică” pe piața internă și că vacanța de cinci zile a „declanșat cererea de călătorii interne pe distanțe lungi”. Atât de mult încât rezervările au crescut cu 30% față de aceeași perioadă a anului 2019 și în primele trei zile de vacanță, rezervările au crescut cu 70%.

„Săptămâna de Aur din luna mai a acestui an a fost cea mai populară sărbătoare de pe piața turismului de la izbucnirea pandemiei, reprezentând o cerere acumulată de călătorii”, a declarat Bo Sun, director de marketing al grupului Trip.com, asigurând că „cu vaccinarea accelerată în țară, este de așteptat ca piața turismului să mențină un impuls puternic și economia turismului național să fie reactivată și mai mult în vară și în timpul vacanței de Ziua Națională din octombrie”.

Folosind datele sărbătorii din mai Trip.com a identificat tendințe „care ar putea fi indicative ale tendințelor de călătorie internaționale odată cu eliminarea restricțiilor”.

Călătorii la hoteluri de lux

În timpul celor cinci zile ale vacanței din mai, călătoriile de agrement de categorie superioară „au câștigat popularitate” și a existat o cerere semnificativă pentru hoteluri de lux și excursii private exclusive.

Potrivit datelor Trip.com, „Hotelurile cu un nivel ridicat de stele au reprezentat 40% din toate rezervările de hoteluri, în timp ce hotelurile de pe malul mării, complexurile turistice suburbane și hotelurile cu parcuri tematice au devenit favoritele consumatorilor.

Creșterea acestui tip de călătorii este legată de faptul că după ce au fost închiși în casă „mulți călători s-au trezit cu mai multe venituri disponibile pentru a se bucura de o călătorie de lux”. 

Mobilitate proprie

Turiștii chinezi vor să-și exploreze țara călătorind cu mașina, iar piața de închirieri auto a beneficiat.

Principalele 10 destinații de călătorie rutieră pentru ziua de 1 Mai au fost Sanya, Chengdu, Haikou, Shanghai, Xi’an, Chongqing, Kunming, Guangzhou, Guaiyang si Dali. Și Trip.com a atins o creștere zilnică maximă de 330% față de 2019.

Excursii private

Excursiile private au crescut cu 230% față de aceeași perioadă din 2019, confirmând că pentru turiștii chinezi această este o modalitate sigură de a călători cu bula lor de rude, prieteni și apropiați. Beijing, Guilin, Guiyang, Sanya, Hohhot, Xi’an, Yinchuan Zhangjiajie, Lijang și Xiamen au fost principalele destinatți pentru excursii private.

Experiențe diversificate și locale

Turiștii chinezi caută experiențe locale care să le îmbogățească viața, ajutând în același timp comunitățile și afacerile locale.

Mai mult, „întrucât turisșii au acum un nivel mare de putere de cumpărare, ei sunt dispuși să exploreze străzile și peisajele orașului pe timp de noapte” și acolo ghizii locali cu experiență „pot aduce multe perspective noi”.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.