Tendinţe în turism 2016: cinci mituri dezminţite

O nouă ediţie a raportului “Portrait of American Travelers” dezvăluie acum noi tendinţe în rândul călătorilor americani care afectează în special rezervările online, croazierele şi generaţia Millennial.

Datele din acest raport se bazează pe un sondaj anual realizat pe un eşantion de 2.832 de cetăţeni din SUA, care au facut cel putin o calatorie turistica (cu innoptare inclusa) in ultimul an.

Sondajul este făcut de 25 de ani, coordonat de firmă de studii de piaţă MMGY Global. Potrivit acestei firme, noul sondaj dezminte cinci mituri:

Mitul 1: Călătorii preferă să utilizeze agenţiile online. Adevărul: site-urile furnizorilor se impun în faţă OTA în rezervările online.

Mitul 2: Tinerii nu merg în vacanţă în croaziere. Adevărul: Croazierele sunt în creştere în rândul unor nişe de piaţă neaşteptate, cum ar fi Millennial.

Mitul 3: Millennials călătoresc în locuri neobişnuite. Adevărul: Turismul de familie şi chiar staycations (vacanţe aproape de casă) domină în rândul acestei generaţii.

Mitul 4: Călătorii cu o putere mai mare de cumpărare au încredere în prieteni pentru a cere sfaturi de călătorie. Adevărul: ei preferă să aibă încredere în străini (informându-se pe site-urile de recenzii şi comentarii online) mai degrabă decât de la familie şi prieteni.

Mitul 5: Economia de colaborare sau împărtăşită (de asemenea, cunoscută sub numele de P2P) este stimulată de către Millenial. Adevărul: Babyboomer (cei născuti între anii 1950 şi 1960) şi Generaţia X stimulează această tendinţă.

Mai jos vă prezentăm unele cifre ale sondajului care ies în evidenţă:

Infographic: MMGY Global.

Agenţii online vs hoteluri şi companii aeriene

58% din călători caută informaţii de călătorie prin intermediul OTA, reprezentând o “scădere semnificativă” comparativ cu 84% de anul trecut.

Iar dintre consumatorii care au consultat o agenţie online, doar 13% au făcut o rezervare în aceste companii, comparativ cu 36% de acum un an.

Principalele motive invocate de consumatori pentru a rezerva direct pe site-ul unui hotel sau al unei companii aeriene este pentru că ei cred că vor obţine preţuri mai bune (64%) şi pentru că o consideră un sistem mai comod (67%).

 

Croaziere în creştere

În ciuda diferitelor ştiri negative care au afectat industria de croazieră de-a lungul ultimilor doi ani, sondajul dezvăluie un interes mai mare pentru acest tip de vacanţe printre diferitele grupuri de vârstă.

Astfel, 48% din călători sunt interesaţi să facă o croazieră în următorii ani, cu opt puncte mai mult decât anul trecut.

 

Millennials: croaziere şi turismul de familie

“Surprinzător”, spune compania care face raportul, tinerii Millennials (51%) sunt cei care afişează cel mai mare interes, împreună cu turiştii senior (51%) pentru a face o croazieră.

În plus, Millennials au început, de asemenea, să-şi întemeieze familii şi acest fapt socio-demografic este deja reflectat în industria turismului. De fapt, tinerile cupluri cu copii se arată mai dispuse să plece în vacanţă în cursul anului următor (43%), comparativ cu perechile Millennials fără copii (27%).

Pe de altă parte, cheltuielile pentru vacanţe în următoarele 12 luni ale familiilor Millennials vor fi de 6.000 de dolari în medie, cu 19% mai mult comparativ cu bugetul de călătorie de anul trecut.

Compania MMYG a realizat următorul infographic care rezumă principalele rezultate ale raportului:

 

 

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply