Shadow

Tendințe în turism 2016: cinci mituri dezmințite

O nouă ediție a raportului „Portrait of American Travelers” dezvăluie acum noi tendințe în rândul călătorilor americani care afectează în special rezervările online, croazierele și generația Millennial

Datele din acest raport se bazează pe un sondaj anual realizat pe un eșantion de 2.832 de cetățeni din SUA, care au făcut cel puțin o călătorie turistică (cu înnoptare inclusă) în ultimul an.

Sondajul este făcut de 25 de ani, coordonat de firma de studii de piață MMGY Global. Potrivit acestei firme, noul sondaj dezminte cinci mituri:

Mitul 1: Călătorii preferă să utilizeze agențiile online. Adevărul: site-urile furnizorilor se impun în fața OTA în rezervările online.

Mitul 2: Tinerii nu merg în vacanță în croaziere. Adevărul: Croazierele sunt în creștere în rândul unor nișe de piață neașteptate, cum ar fi Millennial.

Mitul 3: Millennials călătoresc în locuri neobișnuite. Adevărul: Turismul de familie și chiar staycations (vacanțe aproape de casă) domină în rândul acestei generații.

Mitul 4: Călătorii cu o putere mai mare de cumpărare au încredere în prieteni pentru a cere sfaturi de călătorie. Adevărul: ei preferă să aibă încredere în străini (informându-se pe site-urile de recenzii și comentarii online) mai degrabă decât de la familie și prieteni.

Mitul 5: Economia de colaborare sau împărtășită (de asemenea, cunoscută sub numele de P2P) este stimulată de către Millenial. Adevărul: Babyboomer (cei născuți între anii 1950 și 1960) și Generația X stimulează această tendință.

Mai jos vă prezentăm unele cifre ale sondajului care ies în evidență:

Agenții online vs hoteluri și companii aeriene

58% din călători caută informații de călătorie prin intermediul OTA, reprezentând o „scădere semnificativă” comparativ cu 84% de anul trecut.

Iar dintre consumatorii care au consultat o agenției online, doar 13% a făcut o rezervare în aceste companii, comparativ cu 36% de acum un an.

Principalele motive invocate de consumatori pentru a rezerva direct pe site-ul unui hotel sau al unei companii aeriene este pentru că ei cred că vor obține prețuri mai bune (64%) și pentru că o consideră un sistem mai comod (67%).

Croaziere în creștere

În ciuda diferitelor știri negative care au afectat industria de croazieră de-a lungul ultimilor doi ani, sondajul dezvăluie un interes mai mare pentru acest tip de vacanțe printre diferitele grupuri de vârstă.

Astfel, 48% din călători sunt interesați să facă o croazieră în următorii ani, cu opt puncte mai mult decât anul trecut.

Millennials: croaziere și turismul de familie

„Surprinzător”, spune compania care face raportul, tinerii Millennials (51%) sunt cei care afișează cel mai mare interes, împreună cu turiștii senior (51%) pentru a face o croazieră.

În plus, Millennials au Început, de asemenea, să-și întemeieze familii și acest fapt socio-demografic este deja reflectat în industria turismului. De fapt, tinerile cupluri cu copii se arată mai dispuse să plece în vacanță în cursul anului următor (43%), comparativ cu perechile Millennials fără copii (27%).

Pe de altă parte, cheltuielile pentru vacanțe în următoarele 12 luni ale familiilor Millennials vor fi de 6.000 de dolari în medie, cu 19% mai mult comparativ cu bugetul de călătorie de anul trecut.

Compania MMYG a realizat următorul infographic care rezumă principalele rezultate ale raportului:

Infographic: MMGY Global.
Infographic: MMGY Global.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.